Todt je přístupný rozhovorům o úpravě motorů F1
Souhlasil by i se změnou omezení na 100 kilogramů.
Prezident FIA nebude klást překážky snahám o přípravu motorů, které by dělaly větší hluk a to ani v případě, že by to snížilo palivovou účinnost nových drahých pohonných jednotek Formule 1.
Francouz však zároveň vyzývá všechny zúčastněné strany, aby nešířily paniku a s dalšími prohlášeními i jinými kroky počkali ještě několik velkých cen, které by měly přinést více akce, předjíždění a celkově více vzrušující zážitek, než poskytl závod v Melbourne.
"Neměli bychom podnikat žádné kroky dříve, než se věci trochu uklidní", řekl Jean Todt RAI. "Melbourne nikdy nebylo skvělým okruhem na předjíždění. Jsem si jistý, že na dalších okruzích se bude více předjíždět, takže navrhuji ještě pár týdnů počkat."
Ale pokud by měla F1 skutečně přicházet o fanoušky, je Todt připraven i na rázné kroky: "Nemám zájem udělat z F1 závody v šetrnosti. Omezení na 100 kilogramů paliva bylo navrženo týmy, a pokud teď přijdou a řeknou, že to nezvládají, tak nebude problém pravidlo upravit tak, aby měly k dispozici více paliva.
Zvuk motorů se výrazně změnil, pokud se týmy dohodnou, že je s tím třeba něco udělat, tak budeme hledat řešení."
Todt ještě dodal, že podle něj je nový zvuk "fascinující".
Proti změnám se obvykle staví ti, kterým nová situace nejvíce vyhovuje. S novými omezeními si nejlépe poradili u Mercedesu a Niki Lauda se již vyjádřil proti jakýmkoli umělým zásahům, Toto Wolff byl jen o něco mírnější. Šance, že by se týmy dohodly na řešení, které by ovlivnilo i sezónu 2014, tak není velká. Součástí Strategické skupiny Formule 1 jsou i Mercedes, Williams a McLaren a každý z nich má právo veta.