Button bude potřebovat nový motor
První nepřežil poruchu v Bahrajnu.
Jenson Button bude muset tento týden v Číně použít svůj druhý spalovací motor sezony 2016. Ten první po poruše už nelze znovu použít.
Honda tedy opět nevykročila do sezony pravou nohou. O první motor i s celou pohonnou jednotkou přišla už na začátku prvního závodu sezóny, to však nebyla její vina, pohonná jednotka se poškodila během těžké havárie Fernanda Alonsa. Jeho náhradník Stoffel Vandoorne tedy musel v Bahrajnu použít nový motor a úspěšně s ním dojel pro bod za desáté místo, ale Jenson Button musel odstoupit už v sedmém kole. Ani jeden motor Hondy tak zatím nevydržel celé dva závodní víkendy. Každému jezdci by přitom mělo stačit 5 pohonných jednotek na celou sezónu sestávající z 21 závodních víkendů.
"Spalovací motor ve voze Jensona Buttona měl mechanickou poruchu. Důkladně jsme všechno prozkoumali a důvod poruchy jsme odstranili, takže se už nebude opakovat," řekl Jusuke Hasegawa, šéf programu Hondy v F1.
Jensona Buttona tak bude zajímat především spolehlivost, až pak si bude dělat starosti o výkon a rychlost.
"Potřebujeme makat na spolehlivosti," řekl britský závodník. "Jednoznačně se v této oblasti udělal pokrok, ale cokoliv pod 100 % je příliš málo. Je důležité, abychom naše zlepšení proměnili na body a získali tak odměnu za všechnu tu snahu.
Bahrajnský závod byl pro mou stranu garáže sladkotrpký. Po Austrálii jsme lépe poznali nový vůz a dále pokračujeme v jeho poznávání a na každý závod chceme dovézt nové díly."
Honda tedy opět nevykročila do sezony pravou nohou. O první motor i s celou pohonnou jednotkou přišla už na začátku prvního závodu sezóny, to však nebyla její vina, pohonná jednotka se poškodila během těžké havárie Fernanda Alonsa. Jeho náhradník Stoffel Vandoorne tedy musel v Bahrajnu použít nový motor a úspěšně s ním dojel pro bod za desáté místo, ale Jenson Button musel odstoupit už v sedmém kole. Ani jeden motor Hondy tak zatím nevydržel celé dva závodní víkendy. Každému jezdci by přitom mělo stačit 5 pohonných jednotek na celou sezónu sestávající z 21 závodních víkendů.
"Spalovací motor ve voze Jensona Buttona měl mechanickou poruchu. Důkladně jsme všechno prozkoumali a důvod poruchy jsme odstranili, takže se už nebude opakovat," řekl Jusuke Hasegawa, šéf programu Hondy v F1.
Jensona Buttona tak bude zajímat především spolehlivost, až pak si bude dělat starosti o výkon a rychlost.
"Potřebujeme makat na spolehlivosti," řekl britský závodník. "Jednoznačně se v této oblasti udělal pokrok, ale cokoliv pod 100 % je příliš málo. Je důležité, abychom naše zlepšení proměnili na body a získali tak odměnu za všechnu tu snahu.
Bahrajnský závod byl pro mou stranu garáže sladkotrpký. Po Austrálii jsme lépe poznali nový vůz a dále pokračujeme v jeho poznávání a na každý závod chceme dovézt nové díly."