Force India ještě neukázala svou sílu
Třetí závod snad už nebude tak smolný.
Force India si začátek sezóny 2016 rozhodně představovala jinak. V Austrálii jí do jednozastávkové strategie vstoupila červená vlajka a v Bahrajnu museli její mechanici během závodu oběma vozům vyměnit přední přítlačná křídla polámaná ve dvou nesouvisejících kolizích. Šéf týmu si je ale téměř jistý, že jakmile bude moci nový vůz naplno předvést svůj potenciál, jezdci skončí na bodovaných pozicích.
"Bahrajn byl ztracenou příležitostí," řekl Vijay Mallya. "Dvě výměny předního křídla během dvou kol nás dostaly do nevýhodné pozice a zabránily nám promluvit do výsledků na bodovaných pozicích.
Vypadá to tak, že jsme ještě neuvolnili celý náš skutečný potenciál. Oba závody byly hodně ovlivněny našimi vlastními chybami nebo jinými věcmi, takže jsem zvědavý, kde skončíme po čistém závodu, bez problémů od startu až do cíle.
Ale myslím, že jsme splnili plán a budeme moci bojovat o místa v bodované desítce. Od každého v týmu očekávám, že přispěje ke zvrácení nešťastně započaté sezóny."
Boj o poslední bodovaná místa může být letos mimořádně tvrdý. McLaren je na tom mnohem lépe než loni, Toro Rosso má loňské motory Ferrari, překvapil nový tým Haas a na bodované pozice by chtěl své vozy dostat taky obnovený tovární tým Renaultu.
"Bahrajn byl ztracenou příležitostí," řekl Vijay Mallya. "Dvě výměny předního křídla během dvou kol nás dostaly do nevýhodné pozice a zabránily nám promluvit do výsledků na bodovaných pozicích.
Vypadá to tak, že jsme ještě neuvolnili celý náš skutečný potenciál. Oba závody byly hodně ovlivněny našimi vlastními chybami nebo jinými věcmi, takže jsem zvědavý, kde skončíme po čistém závodu, bez problémů od startu až do cíle.
Ale myslím, že jsme splnili plán a budeme moci bojovat o místa v bodované desítce. Od každého v týmu očekávám, že přispěje ke zvrácení nešťastně započaté sezóny."
Boj o poslední bodovaná místa může být letos mimořádně tvrdý. McLaren je na tom mnohem lépe než loni, Toro Rosso má loňské motory Ferrari, překvapil nový tým Haas a na bodované pozice by chtěl své vozy dostat taky obnovený tovární tým Renaultu.
"Boj ve středu pole je velmi těsný a rozhodně nemůžeme jen tak zastat. Znamená to ještě větší tlak na členy týmu a jezdce, hlavně v kvalifikaci. Ale pro fanoušky to znamená velmi vzrušující závody a to je něco, co v F1 rozhodně chceme."