Red Bull se už v boji s Ferrari ničeho nebojí
Bude mu na konci sezóny patřit druhé místo?
Red Bull je konečné připravený bojovat o druhé místo Poháru konstruktérů, první za Mercedesem. Ještě v zimě jsme z jeho tábora mohli slyšet téměř poraženecké řeči o přechodné sezoně, o netrpělivém čekání na zlepšení motorů Renault a o možných prohrách v boji s menším sesterským týmem Toro Rosso. Máme tu ale polovinu sezóny a Christian Horner svůj tým povzbuzuje do boje s Ferrari.
"Podle mě se už není nic, čeho bychom se měli obávat," řekl šéf Red Bullu. "Několik tratí, kde je nejdůležitější výkon motoru, je už za námi. Montreal, Baku a samozřejmě i Rakousko. Okruhy před námi snad nechají vyniknout naše nejsilnější stránky, takže očekávám tvrdý boj až do konce sezóny. Jsem si jistý, ale samozřejmě budou pokračovat ve vývoji a mají dva skvělé jezdce."
Red Bull patří k pár týmům dostatečně velkým k tomu, aby mohl pokračovat ve zlepšování letošního vozu a zároveň navrhovat úplně nový pro sezónu 2017 a přitom nyní ještě upravuje loňský vůz pro potřeby testování prototypů pneumatik.
"Máme ve vzduchu několik míčků. Máme současný vůz, máme dočasný vůz na testování pneumatik a máme vůz pro příští sezónu. Zdroje jsou ale vhodně rozděleny mezi všechny úkoly."
Bodový rozdíl mezi Ferrari a Red Bullem se po Velké ceně Velké Británie zmenšil na 6 bodů.
"Podle mě se už není nic, čeho bychom se měli obávat," řekl šéf Red Bullu. "Několik tratí, kde je nejdůležitější výkon motoru, je už za námi. Montreal, Baku a samozřejmě i Rakousko. Okruhy před námi snad nechají vyniknout naše nejsilnější stránky, takže očekávám tvrdý boj až do konce sezóny. Jsem si jistý, ale samozřejmě budou pokračovat ve vývoji a mají dva skvělé jezdce."
Red Bull patří k pár týmům dostatečně velkým k tomu, aby mohl pokračovat ve zlepšování letošního vozu a zároveň navrhovat úplně nový pro sezónu 2017 a přitom nyní ještě upravuje loňský vůz pro potřeby testování prototypů pneumatik.
"Máme ve vzduchu několik míčků. Máme současný vůz, máme dočasný vůz na testování pneumatik a máme vůz pro příští sezónu. Zdroje jsou ale vhodně rozděleny mezi všechny úkoly."
Bodový rozdíl mezi Ferrari a Red Bullem se po Velké ceně Velké Británie zmenšil na 6 bodů.