Lowe: Hamilton neměl jít za Whitingem
Jeho postup v kauze "žluté vlajky" byl politováníhodný.
Technický ředitel Mercedesu nebyl nadšený, když se dozvěděl, že Hamilton si byl po kvalifikaci v Maďarsku promluvit s ředitelem závodu, Charliem Whitingem. Tématem jejich rozhovoru samozřejmě bylo poslední kvalifikační kolo Nica Rosberga a dodržování pravidla o zpomalení v úseku se dvěma žlutými vlajkami. Hamilton takto upozornil nejen na svého rivala v boji o titul, ale i týmového kolegu, což jistě nevylepšilo už beztak napjatou atmosféru uvnitř týmu.
"Pokud tomu dobře rozumím, Lewis šel a mluvil se s Charliem, ale netlačil na prošetření Nicova kola. Chtěl pouze vědět, jaký je výklad pravidel a co bude moci udělat on ve stejné situaci," tvrdí Lowe. "Podle mě je to politováníhodné. Mohl požádat o radu tým a my jsme mohli oslovit Charlieho. Ale nemyslím si, že je na tom něco špatného. Prostě neodhadl situaci.“
V Německu se Hamilton musí vyrovnávat s jiným problémem. V dosavadním průběhu sezóny nasbíral dvě napomenutí, jedno za couvání v boxové uličce v Bahrajnu a jedno za nesprávný návrat na trať během kvalifikace na Velkou cenu Ruska. Pokud bude napomenut i potřetí, přijde na startu velké ceny o 10 pozic. V Německu přitom mají jezdci k napomenutí velmi blízko, stačí, aby si třikrát v zatáčce pomohli jízdou za bílou čárou, tedy za hranicí trati.
"Odpoledne (2. trénink) bylo trochu stresující, protože ředitelství závodu začalo hlídat hranici trati v první zatáčce. Lewis má už dvě napomenutí, takže jsme udělali kompromis v našem programu, aby nedostal i třetí," řekl Lowe.
Hamiltonova opatrná jízda může vysvětlovat, proč byl v obou včerejších trénincích výrazně pomalejší než Nico Rosberg.
"Pokud tomu dobře rozumím, Lewis šel a mluvil se s Charliem, ale netlačil na prošetření Nicova kola. Chtěl pouze vědět, jaký je výklad pravidel a co bude moci udělat on ve stejné situaci," tvrdí Lowe. "Podle mě je to politováníhodné. Mohl požádat o radu tým a my jsme mohli oslovit Charlieho. Ale nemyslím si, že je na tom něco špatného. Prostě neodhadl situaci.“
V Německu se Hamilton musí vyrovnávat s jiným problémem. V dosavadním průběhu sezóny nasbíral dvě napomenutí, jedno za couvání v boxové uličce v Bahrajnu a jedno za nesprávný návrat na trať během kvalifikace na Velkou cenu Ruska. Pokud bude napomenut i potřetí, přijde na startu velké ceny o 10 pozic. V Německu přitom mají jezdci k napomenutí velmi blízko, stačí, aby si třikrát v zatáčce pomohli jízdou za bílou čárou, tedy za hranicí trati.
"Odpoledne (2. trénink) bylo trochu stresující, protože ředitelství závodu začalo hlídat hranici trati v první zatáčce. Lewis má už dvě napomenutí, takže jsme udělali kompromis v našem programu, aby nedostal i třetí," řekl Lowe.
Hamiltonova opatrná jízda může vysvětlovat, proč byl v obou včerejších trénincích výrazně pomalejší než Nico Rosberg.