Ferrari testuje široké pneumatiky
Takto budou vypadat v roce 2017.
Ferrari dnes na okruhu Fiorano poprvé testuje nové široké pneumatiky Pirelli. Příští sezónu budou vozy F1 jezdit na pneumatikách, které budou o 25 % širší než současné. Přední mají šířku 305 milimetrů, zadní až 405 milimetrů. Nová generace vozů bude díky tomu mít více mechanické přilnavosti a jezdci si užijí rychlejší průjezdy zatáček. Dalším cílem Pirelli je vyrobit pneumatiky, které nebudou tak citlivé na změny teploty jako letošní a nebudou ani tak rychle degradovat. V Imole jsou však pouze první prototypy a italského výrobce zajímají pouze základní data. Pokročilejší verze by měla být připravena po letní přestávce.
Za volantem upraveného vozu SF15-T sedí Sebastian Vettel, zítra ho vystřídá Esteban Gutiérrez. Mexičan sice závodí za tým Haas, ale zůstal i na seznamu testovacích jezdců Scuderie Ferrari. 3. srpna se Pirelli přesune na okruh Mugello, kde bude dva dny testovat s loňským vozem Red Bullu.
Tým výrobce energetických nápojů svým závodním jezdcům dopřeje odpočinek a opět kontaktoval zkušeného Sebastiena Buemiho. Švýcar v letech 2009 až 2011 jezdil v Toro Rosso, u Red Bull Racingu mu ale našli pouze místo testovacího pilota. Naštěstí se mu dařilo jinde, má mistrovský titul vytrvalostní série WEC a je úřadujícím šampionem elektrické Formule E. Se současnou generací vozů má ale minimální zkušenosti, stroj F1 pilotoval naposledy v květnu 2014.
Za volantem upraveného vozu SF15-T sedí Sebastian Vettel, zítra ho vystřídá Esteban Gutiérrez. Mexičan sice závodí za tým Haas, ale zůstal i na seznamu testovacích jezdců Scuderie Ferrari. 3. srpna se Pirelli přesune na okruh Mugello, kde bude dva dny testovat s loňským vozem Red Bullu.
Tým výrobce energetických nápojů svým závodním jezdcům dopřeje odpočinek a opět kontaktoval zkušeného Sebastiena Buemiho. Švýcar v letech 2009 až 2011 jezdil v Toro Rosso, u Red Bull Racingu mu ale našli pouze místo testovacího pilota. Naštěstí se mu dařilo jinde, má mistrovský titul vytrvalostní série WEC a je úřadujícím šampionem elektrické Formule E. Se současnou generací vozů má ale minimální zkušenosti, stroj F1 pilotoval naposledy v květnu 2014.