Ricciardo není zklamaný druhým místem
Bez Rosbergovy chyby se nedalo vyhrát.
Daniel Ricciardo už byl letos druhý v Monaku, Německu i v Belgii a na vítězství nedosáhl ani včera v Singapuru. V posledním kole jezdil těsně za zadním křídlem Nica Rosberga, jenže dojet soupeře je jedna věc a předjet druhá, zvláště na městském okruhu.
"Není to poprvé, co jsme byli velmi blízko, ale nebudu zklamaný. Zkusili jsme to. V závěru jsme něco vymysleli a v cíli jsme byli o polovinu sekundy později než on. Bylo to těsné," řekl jezdec Red Bullu. "Když jsme udělali poslední zastávku, mysleli jsme si, že bychom mohli mít šanci, takže jsem na pneumatiky pořádně zatlačil. Věděl jsem, že moje rychlost půjde dolů, protože jsem pneumatiky využíval opravdu agresivně, ale také jsem věděl, že to bude těsné. Vůbec jsem nemyslel na to, co udělám, když se dostanu za něj. Soustředil jsem se jen na vymazání mezery, abych ho dostal pod tlak a aby možná udělal chybu. Když jsem ho nakonec dohnal, pneumatiky to už měli za sebou. Ale aspoň jsme byli blízko a zdramatizovali závod."
Donutit Rosberga bránit se na starších pneumatikách bylo primárním cílem stratégů Red Bullu, protože při vyrovnaných podmínkách nebyla šance předjet Mercedes.
"Na konci závodu jsme zvolili odlišnou strategii, co Mercedes donutilo nechat Rosberga na dvou zastávkách," vysvětlil Christian Horner. "Řekl bych, že Nico měl kopírovat naše tahy, ale v poslední minutě si to rozmysleli, protože Daniel se i díky rychlé zastávce dostal příliš blízko. To pak znamenalo smazat 26, 27 sekundovou ztrátu. Rychlé výpočty ukázaly, že bychom ho mohli dohnat jedno nebo dvě kola před cílem, ale samozřejmě to ubližovalo pneumatikám. Daniel byl při stahování Nica fantastický. Skončit po dvouhodinovém závodě s půlsekundovou ztrátou je výborný výsledek.“
"Není to poprvé, co jsme byli velmi blízko, ale nebudu zklamaný. Zkusili jsme to. V závěru jsme něco vymysleli a v cíli jsme byli o polovinu sekundy později než on. Bylo to těsné," řekl jezdec Red Bullu. "Když jsme udělali poslední zastávku, mysleli jsme si, že bychom mohli mít šanci, takže jsem na pneumatiky pořádně zatlačil. Věděl jsem, že moje rychlost půjde dolů, protože jsem pneumatiky využíval opravdu agresivně, ale také jsem věděl, že to bude těsné. Vůbec jsem nemyslel na to, co udělám, když se dostanu za něj. Soustředil jsem se jen na vymazání mezery, abych ho dostal pod tlak a aby možná udělal chybu. Když jsem ho nakonec dohnal, pneumatiky to už měli za sebou. Ale aspoň jsme byli blízko a zdramatizovali závod."
Donutit Rosberga bránit se na starších pneumatikách bylo primárním cílem stratégů Red Bullu, protože při vyrovnaných podmínkách nebyla šance předjet Mercedes.
"Na konci závodu jsme zvolili odlišnou strategii, co Mercedes donutilo nechat Rosberga na dvou zastávkách," vysvětlil Christian Horner. "Řekl bych, že Nico měl kopírovat naše tahy, ale v poslední minutě si to rozmysleli, protože Daniel se i díky rychlé zastávce dostal příliš blízko. To pak znamenalo smazat 26, 27 sekundovou ztrátu. Rychlé výpočty ukázaly, že bychom ho mohli dohnat jedno nebo dvě kola před cílem, ale samozřejmě to ubližovalo pneumatikám. Daniel byl při stahování Nica fantastický. Skončit po dvouhodinovém závodě s půlsekundovou ztrátou je výborný výsledek.“