Agag: F1 nezmizí, vždyť i dostihy koní ještě existují
NASCAR a IndyCar se mohou obávat.
Šéf úspěšné elektrické Formule E byl během uplynulých týdnů spojován s F1 a prací pro Liberty Media, která v něm prý viděla potenciálního náhradníka Bernieho Ecclestona. Agag ale tyto fámy popřel, zůstává věrný ekologicky nezávadné sérii.
"Vůbec jsme nebyli v kontaktu a mě zajímá pouze Formule E, kde mě čeká ještě hodně práce. Velmi vzrušující práce," řekl Agag novinářům. "Neumím si představit, že bych někam šel bez ní, takže kamkoli půjdu, půjde FE se mnou. Je jako moje dítě."
Novináři se tak Agaga alespoň zeptali, zda se obává konkurence. Liberty Media plánuje investovat do zlepšení F1 a v USA by chtěla mít alespoň dva závody. To je ale důležitý trh i pro sérii postavenou na technologii pro elektromobily. Minulý týden oznámila, že jedna ePrix se pojede v Brooklynu.
"My a Formule 1 nejsme soupeři. My nezávodíme na závodních okruzích, závodíme na velmi malých místech, kam by F1 jít nemohla, takže v tomto nejsme soupeři. Místo, které jsme získali v Brooklynu, je pro závod F1 příliš malé. A závodíme s odlišnou technikou. My jsme električtí. Kdybych šéfoval IndyCar nebo NASCAR, tak bych se možná obával. Byl bych znepokojen, protože pokud se útok F1 na Ameriku někoho dotkne, tak jich. Ale F1 a FE jsou perfektně kompatibilní v Americe i všude jinde ve světě."
Kompatibilní nejspíš znamená, že FE bude růst a F1 si ponechá své fanoušky a svou jedinečnou atmosféru. Tedy něco jako koňské dostihy.
"Pokud automobilový průmysl zcela přejde na elektřinu, Formule E pro něj bude důležitá. Ale nemyslím si, že to bude konec F1. Formule 1 bude pokračovat. I koňské dostihy pokračují, přestože už do práce nejezdíme na koních. Spalovací motory už lidé možná uvidí pouze v motorsportu. Ale Formule 1 má skvělou tradici a to jí v budoucnu může pomoci. Během 50 nebo 60 let se z FE může stát hlavní šampionát. Čas ukáže."
"Vůbec jsme nebyli v kontaktu a mě zajímá pouze Formule E, kde mě čeká ještě hodně práce. Velmi vzrušující práce," řekl Agag novinářům. "Neumím si představit, že bych někam šel bez ní, takže kamkoli půjdu, půjde FE se mnou. Je jako moje dítě."
Novináři se tak Agaga alespoň zeptali, zda se obává konkurence. Liberty Media plánuje investovat do zlepšení F1 a v USA by chtěla mít alespoň dva závody. To je ale důležitý trh i pro sérii postavenou na technologii pro elektromobily. Minulý týden oznámila, že jedna ePrix se pojede v Brooklynu.
"My a Formule 1 nejsme soupeři. My nezávodíme na závodních okruzích, závodíme na velmi malých místech, kam by F1 jít nemohla, takže v tomto nejsme soupeři. Místo, které jsme získali v Brooklynu, je pro závod F1 příliš malé. A závodíme s odlišnou technikou. My jsme električtí. Kdybych šéfoval IndyCar nebo NASCAR, tak bych se možná obával. Byl bych znepokojen, protože pokud se útok F1 na Ameriku někoho dotkne, tak jich. Ale F1 a FE jsou perfektně kompatibilní v Americe i všude jinde ve světě."
Kompatibilní nejspíš znamená, že FE bude růst a F1 si ponechá své fanoušky a svou jedinečnou atmosféru. Tedy něco jako koňské dostihy.
"Pokud automobilový průmysl zcela přejde na elektřinu, Formule E pro něj bude důležitá. Ale nemyslím si, že to bude konec F1. Formule 1 bude pokračovat. I koňské dostihy pokračují, přestože už do práce nejezdíme na koních. Spalovací motory už lidé možná uvidí pouze v motorsportu. Ale Formule 1 má skvělou tradici a to jí v budoucnu může pomoci. Během 50 nebo 60 let se z FE může stát hlavní šampionát. Čas ukáže."