Renault získal inženýra McLarenu
První z avizovaných posil rostoucího týmu.
Tým Renault jmenoval Roba Whita do pozice provozního ředitele a Ciaron Pilbeam z McLarenu obsadí místo hlavního závodního inženýra.
Rob White byl dlouholetým zaměstnancem Renaultu ve Viry-Châtillon, kde se navrhují jeho pohonné jednotky. Po reorganizaci doprovázející odkoupení týmu Lotus a jeho sídla v Enstone dostal místo zástupce technického ředitele motorů, Rémiho Taffina. Nyní se rozhodlo, že se vrátí do své vlasti a bude pracovat v Enstone, kde ho čekají povinnosti provozního ředitele. Setká se tam s Cyrilem Abiteboulem, generálním ředitelem týmu, který se z Francie do Británie stěhoval už v létě.
Zkušený Ciaron Pilbeam je bývalý zaměstnanec Lotusu. Odešel z něj, aby se v roce 2014 připojil k McLarenu. Tým měl tehdy finanční potíže, ale ve vlastnictví Renaultu se rozrůstá a Pilbeam přijal nabídku na návrat. Během své kariéry už pracoval pro Red Bull i BAR a jako inženýr se staral o vozy Marka Webbera i Jacquesa Villeneuva. Abiteboul prozradil, že tým se od přejmenování z Lotusu na Renault rozrostl o 20 procent.
"Není možné expandovat za den. Celý rok pracujeme na získávání nových lidí a ti se k nám přidávají během sezóny," řekl Abiteboul. "Chceme, aby se k nám připojila kvalitní pracovní síla, ale potřebujeme i kvantitu, protože tento tým potřebujeme dostat na úroveň, na které se dá bojovat s nejlepšími týmy.
Těší mě, že součástí toho jsou i dva noví lidé na vedoucích pozicích. Rob White se přesouvá z Viry-Châtillon na místo provozního ředitele a Ciaron Pilbeam se vrací jako hlavní závodní inženýr. Zároveň se rozrůstá naše továrna, v samostatné budově máme dva nové CNC stroje, které zvýšily naši výrobní kapacitu. Zároveň se staví nová zařízení na lakování a přípravu a brzy začneme s rozšiřováním hlavní budovy naší továrny o přibližně 800 metrů čtverečních, abychom mohli zvětšit téměř každé oddělení v Enstone."
Renault přijímá nové lidi i do motorového oddělení, kde potřebuje zajistit bezproblémovou spolupráci se zbytkem svého továrního týmu.
Rob White byl dlouholetým zaměstnancem Renaultu ve Viry-Châtillon, kde se navrhují jeho pohonné jednotky. Po reorganizaci doprovázející odkoupení týmu Lotus a jeho sídla v Enstone dostal místo zástupce technického ředitele motorů, Rémiho Taffina. Nyní se rozhodlo, že se vrátí do své vlasti a bude pracovat v Enstone, kde ho čekají povinnosti provozního ředitele. Setká se tam s Cyrilem Abiteboulem, generálním ředitelem týmu, který se z Francie do Británie stěhoval už v létě.
Zkušený Ciaron Pilbeam je bývalý zaměstnanec Lotusu. Odešel z něj, aby se v roce 2014 připojil k McLarenu. Tým měl tehdy finanční potíže, ale ve vlastnictví Renaultu se rozrůstá a Pilbeam přijal nabídku na návrat. Během své kariéry už pracoval pro Red Bull i BAR a jako inženýr se staral o vozy Marka Webbera i Jacquesa Villeneuva. Abiteboul prozradil, že tým se od přejmenování z Lotusu na Renault rozrostl o 20 procent.
"Není možné expandovat za den. Celý rok pracujeme na získávání nových lidí a ti se k nám přidávají během sezóny," řekl Abiteboul. "Chceme, aby se k nám připojila kvalitní pracovní síla, ale potřebujeme i kvantitu, protože tento tým potřebujeme dostat na úroveň, na které se dá bojovat s nejlepšími týmy.
Těší mě, že součástí toho jsou i dva noví lidé na vedoucích pozicích. Rob White se přesouvá z Viry-Châtillon na místo provozního ředitele a Ciaron Pilbeam se vrací jako hlavní závodní inženýr. Zároveň se rozrůstá naše továrna, v samostatné budově máme dva nové CNC stroje, které zvýšily naši výrobní kapacitu. Zároveň se staví nová zařízení na lakování a přípravu a brzy začneme s rozšiřováním hlavní budovy naší továrny o přibližně 800 metrů čtverečních, abychom mohli zvětšit téměř každé oddělení v Enstone."
Renault přijímá nové lidi i do motorového oddělení, kde potřebuje zajistit bezproblémovou spolupráci se zbytkem svého továrního týmu.