Renault vyvinul ERS druhé generace
Příští měsíc bude testovat zcela novou pohonnou jednotku.
Už příští měsíc budou v Barceloně vozy Renaultu, Red Bullu a Toro Rosso vybaveny zcela novou pohonnou jednotkou. Francouzi už před časem prozradili, že pro sezónu 2017 mají zcela nový motor. Zároveň k němu připojí rekuperační systémy, které nebudou pouze vylepšené, ale také zcela nové.
"Letos chceme potvrdit, že na poli motorů se nám podařil obrat. Minulý rok byl opravdu fantastický a letos musíme potvrdit zlepšení," řekl Cyril Abiteboul, generální ředitel továrního týmu. "Budeme mít spalovací motor se zcela novou architekturou a zároveň poprvé nasadíme druhou generaci ERS (Energy Recovery System)."
Zásluhy na nové pohonné jednotce se budou připisovat i značce Infiniti, která v alianci Renault-Nissan patří do větve Nissanu. V rámci sponzorského příspěvku byly týmu poskytnuty kapacity Nissanu, díky čemuž klesl počet projektů posouvaných externím společnostem. Infiniti má být důležitou součástí celé dekády úspěchů týmu Renault.
"Upřímně, je to ještě jen začátek našeho vztahu. Minulý rok se vše dělalo narychlo. Infiniti sice bylo připraveno, ale některé věci se prostě jen převzali z předchozího partnerství Infiniti s Red Bullem. Ale během zbytku roku jsme položili základy něčeho, co bude existovat dalších 5 až 10 let, což je období, na které máme naplánovanou účast v F1."
Energie, kterou mohou rekuperační systémy zachytit a vrátit na klikovou hřídel motoru je v některých směrech omezena, ale samotné MGU-H a MGU-K se ještě mají v čem zlepšovat.
"Je toho hodně, včetně hmotnosti, kompaktnosti, nároků na chlazení a intenzity proudu, který je možné využívat za určitých podmínek, zejména a různého počasí. Některé věci se zdají být sekundární, ale v F1 není nic sekundární. Pokud se chcete dostat na vrchol a být špičkovým týmem, tak jakmile dosáhnete strop, což je u MGU 120kW, musíte nadále pracovat na všem ostatním."
"Letos chceme potvrdit, že na poli motorů se nám podařil obrat. Minulý rok byl opravdu fantastický a letos musíme potvrdit zlepšení," řekl Cyril Abiteboul, generální ředitel továrního týmu. "Budeme mít spalovací motor se zcela novou architekturou a zároveň poprvé nasadíme druhou generaci ERS (Energy Recovery System)."
Zásluhy na nové pohonné jednotce se budou připisovat i značce Infiniti, která v alianci Renault-Nissan patří do větve Nissanu. V rámci sponzorského příspěvku byly týmu poskytnuty kapacity Nissanu, díky čemuž klesl počet projektů posouvaných externím společnostem. Infiniti má být důležitou součástí celé dekády úspěchů týmu Renault.
"Upřímně, je to ještě jen začátek našeho vztahu. Minulý rok se vše dělalo narychlo. Infiniti sice bylo připraveno, ale některé věci se prostě jen převzali z předchozího partnerství Infiniti s Red Bullem. Ale během zbytku roku jsme položili základy něčeho, co bude existovat dalších 5 až 10 let, což je období, na které máme naplánovanou účast v F1."
Energie, kterou mohou rekuperační systémy zachytit a vrátit na klikovou hřídel motoru je v některých směrech omezena, ale samotné MGU-H a MGU-K se ještě mají v čem zlepšovat.
"Je toho hodně, včetně hmotnosti, kompaktnosti, nároků na chlazení a intenzity proudu, který je možné využívat za určitých podmínek, zejména a různého počasí. Některé věci se zdají být sekundární, ale v F1 není nic sekundární. Pokud se chcete dostat na vrchol a být špičkovým týmem, tak jakmile dosáhnete strop, což je u MGU 120kW, musíte nadále pracovat na všem ostatním."