Mateschitz očekává vítězství
Mercedes se zajímal i o jeho jezdce.
Renault již minulý měsíc prozradil, že letos nasadí zcela novou pohonnou jednotku a před pár dny upřesnil, že upravil spalovací motor, který doplní zcela nové hybridní systémy. Inovativní technologie ale prý budou potřebovat trochu času, během předsezónních testů bude v centru pozornosti spolehlivost a na začátku sezóny může mít odemčená jen část výkonu. Zdá se, že své očekávání tomu přizpůsobil i majitel Red Bullu, který se již těší, že v druhé polovině sezóny uvidí své vozy opět bojovat o vítězství.
"Renault přivedl do svého motorového oddělení nové, schopné a ambiciózní techniky. Spolu s Mariem Illienem dosáhli opravdu velký progres, hlavně v oblasti spolehlivosti. Jsem si jistý, že v této sezóně budeme dost silní, abychom se přiblížili Mercedesu a bojovali s ním. Naše šasi bude určitě opět skvělé a očekávám, že uprostřed sezóny budeme tak dobří, že budeme vyhrávat závody a bojovat o nejlepší místo tabulky."
A co Ferrari?
"Musím připustit, že Ferrari je opět velká neznámá. Pokud jde o jezdce, nepochybuji, že (Daniel) Ricciardo a (Max) Verstappen jsou špičkoví jezdci a že mít je je naší výhodou. Sice jsme očekávali, že se v roce 2016 dostaneme mezi tři nejlepší týmy, ale správná otázka zní: "Byli jsme dobří, nebo jsme jen využili slabiny jiných? Nečekali jsme, že budeme vicemistři a snad mohu říci, že jsme v to ani nedoufali. Skončit před Ferrari není skvělé kvůli penězům za umístění v poháru konstruktérů, ale kvůli uznání."
V rozhovoru pro magazín Speedweek Mateschitz prozradil, že když Mercedes přišel o Nica Rosberga, sondoval i smluvní situaci jezdců Red Bullu.
"Niki Lauda o tom mluvil s Helmutem Markem. Ale nebyl to vážný rozhovor, protože všichni vědí, že naši jezdci nejsou k mání. Nikdo za mnou nepřijde, abych mu některého z nich přenechal."
Red Bull přitom má talentovaných jezdců více než sedaček, přestože má dva týmy.
"Carlos Sainz ohromně vyrostl, zatímco u Daniila Kvjata byla naše chyba, že jsme na něj naložili více, než dokázal unést. Pierre Gasly teď bude náhradníkem a stráví hodně času v simulátoru."
"Renault přivedl do svého motorového oddělení nové, schopné a ambiciózní techniky. Spolu s Mariem Illienem dosáhli opravdu velký progres, hlavně v oblasti spolehlivosti. Jsem si jistý, že v této sezóně budeme dost silní, abychom se přiblížili Mercedesu a bojovali s ním. Naše šasi bude určitě opět skvělé a očekávám, že uprostřed sezóny budeme tak dobří, že budeme vyhrávat závody a bojovat o nejlepší místo tabulky."
A co Ferrari?
"Musím připustit, že Ferrari je opět velká neznámá. Pokud jde o jezdce, nepochybuji, že (Daniel) Ricciardo a (Max) Verstappen jsou špičkoví jezdci a že mít je je naší výhodou. Sice jsme očekávali, že se v roce 2016 dostaneme mezi tři nejlepší týmy, ale správná otázka zní: "Byli jsme dobří, nebo jsme jen využili slabiny jiných? Nečekali jsme, že budeme vicemistři a snad mohu říci, že jsme v to ani nedoufali. Skončit před Ferrari není skvělé kvůli penězům za umístění v poháru konstruktérů, ale kvůli uznání."
V rozhovoru pro magazín Speedweek Mateschitz prozradil, že když Mercedes přišel o Nica Rosberga, sondoval i smluvní situaci jezdců Red Bullu.
"Niki Lauda o tom mluvil s Helmutem Markem. Ale nebyl to vážný rozhovor, protože všichni vědí, že naši jezdci nejsou k mání. Nikdo za mnou nepřijde, abych mu některého z nich přenechal."
Red Bull přitom má talentovaných jezdců více než sedaček, přestože má dva týmy.
"Carlos Sainz ohromně vyrostl, zatímco u Daniila Kvjata byla naše chyba, že jsme na něj naložili více, než dokázal unést. Pierre Gasly teď bude náhradníkem a stráví hodně času v simulátoru."