Druhý den testů v Barceloně
Räikkönen nejrychlejší, McLaren opět měnil motor.
Druhý den zimních testů poznamenalo několik poruch a jiných problémů různých týmů, což se ale opět netýkalo Ferrari a Mercedesu. V červeném voze včera jezdil Kimi Räikkönen a na měkkých pneumatikách pokořil hranici 1:21s, co se včera nikomu nepodařilo. Räikkönen je také jezdcem s nejvyšším počtem kol, ale přesto může stejná spokojenost vládnout u Mercedesu. Lewis Hamilton za Räikkönenem zaostal jen o pár setin sekundy, ale použil přitom super-měkké pneumatiky. Stříbrné šípy si ale opět připsaly impozantní počet kol a Valtteri Bottas odpoledne jako první absolvoval kompletní simulaci závodu.
Dobrý den měly i Red Bull a Haas. Esteban Ocon přišel o trochu času, když musel svůj kouřící vůz Force India VJM10 nechat na trati, ale přesto odjel poměrně slušný počet kol, více než stihl Daniil Kvjat z Toro Rosso.
Ve spodní části tabulky jsou jezdci týmů, kterým včerejšek vůbec nevyšel podle představ. Renault kvůli problémům s technikou přišel o celé dopoledne, ve voze Sauberu selhala pohonná jednotka Ferrari loňské specifikace a pohonnou jednotku musel opět měnit i McLaren. Během dvou dnů tedy selhaly dvě pohonné jednotky Hondy a Stoffel Vandoorne testoval pouze ráno a během poslední hodiny a čtvrt. Zbytek času zabralo hledání problému a výměna pohonné jednotky.
Williams přišel o téměř celý den poté, co nováček Lance Stroll nechtěně navštívil štěrkovou zónu vedle deváté zatáčky a poškodil přitom některé části vozu. Williams neměl připraveny náhradní díly, takže druhý z osmi testovacích dnů pro něj trval pouze necelou hodinu.
Dobrý den měly i Red Bull a Haas. Esteban Ocon přišel o trochu času, když musel svůj kouřící vůz Force India VJM10 nechat na trati, ale přesto odjel poměrně slušný počet kol, více než stihl Daniil Kvjat z Toro Rosso.
Ve spodní části tabulky jsou jezdci týmů, kterým včerejšek vůbec nevyšel podle představ. Renault kvůli problémům s technikou přišel o celé dopoledne, ve voze Sauberu selhala pohonná jednotka Ferrari loňské specifikace a pohonnou jednotku musel opět měnit i McLaren. Během dvou dnů tedy selhaly dvě pohonné jednotky Hondy a Stoffel Vandoorne testoval pouze ráno a během poslední hodiny a čtvrt. Zbytek času zabralo hledání problému a výměna pohonné jednotky.
Williams přišel o téměř celý den poté, co nováček Lance Stroll nechtěně navštívil štěrkovou zónu vedle deváté zatáčky a poškodil přitom některé části vozu. Williams neměl připraveny náhradní díly, takže druhý z osmi testovacích dnů pro něj trval pouze necelou hodinu.
Jezdec |
Tým |
Nejlepší čas |
Kola |
Pneumatiky |
---|---|---|---|---|
Räikkönen | Ferrari | 1:20.960 | 108 | S |
Hamilton | Mercedes | 1:20.983 | 66 | SS |
Verstappen | Red Bull | 1:22.200 | 89 | S |
Magnussen | Haas | 1:22.204 | 119 | SS |
Ocon | Force India | 1:22.509 | 86 | SS |
Kvyat | Toro Rosso | 1:22.956 | 68 | S |
Bottas | Mercedes | 1:22.986 | 102 | S |
Palmer | Renault | 1:24.139 | 53 | S |
Giovinazzi | Sauber | 1:24.617 | 67 | S |
Vandoorne | McLaren | 1:25.600 | 40 | S |
Stroll | Williams | 1:26.040 | 12 | M |