Ricciarda zaskočila zuřivost jeho vozu
Ta šelma kouše, ale má ji rád.
Daniel Ricciardo byl po kvalifikaci trochu zaskočený nejen smykem, který mu vzal šanci zabojovat o nejlepší místa na startu, ale také rychlostí, jakou se ocitl nalepený na bariéře. Nové vozy dokážou jezdci ublížit.
"Stalo se to velmi rychle. Pocítil jsem, že zadek je už na hraně a pak se začal sunout vpřed. Pokusil jsem se ho zachytit, ale jednoduše se dostal přede mě," řekl Australan zarmoucený neúspěchem před tribunami plnými jeho fanoušků. "Následkem toho, že máme více přítlaku a více přilnavosti, když jednou ztratíme kontrolu nad vozem, je to drsnější a agresivnější. Zaskočilo mě to. Více přilnavosti, lépe sedí na trati, ale když se něco pokazí, tak také bolestivěji kouše. Jsou to nové šelmy a nestěžuji si. Líbí se mi."
Red Bull se v trénincích nedokázal rovnat vozům Mercedesu a Ferrari, přičemž vina byla dávána problémům s vyvážením vozu. To se mohlo podepsat na Ricciardově nehodě a problémy přiznává i jeho týmový kolega.
"Samozřejmě nejsem spokojený. Ale po víkendu plném problémů a jelikož jsem něco takového očekával už od zimních testů, tohle bylo naše maximum," řekl Max Verstappen o své páté startovní pozici. "Vůz není dobře vyvážený a vždy, když jsme něco změnili, mělo to za následek velkou změnu, přetáčivost nebo nedotáčivost a přišli jsme o rychlost. Ano, nadále máme méně koňských sil, ale myslím, že ani ani úroveň přítlaku nemáme na úrovni Ferrari a Mercedesu. Jsem realista. Budu potřebovat čistý start, protože nejsme tak rychlí, abychom mohli bojovat s Ferrari a Mercedesem."
"Stalo se to velmi rychle. Pocítil jsem, že zadek je už na hraně a pak se začal sunout vpřed. Pokusil jsem se ho zachytit, ale jednoduše se dostal přede mě," řekl Australan zarmoucený neúspěchem před tribunami plnými jeho fanoušků. "Následkem toho, že máme více přítlaku a více přilnavosti, když jednou ztratíme kontrolu nad vozem, je to drsnější a agresivnější. Zaskočilo mě to. Více přilnavosti, lépe sedí na trati, ale když se něco pokazí, tak také bolestivěji kouše. Jsou to nové šelmy a nestěžuji si. Líbí se mi."
Red Bull se v trénincích nedokázal rovnat vozům Mercedesu a Ferrari, přičemž vina byla dávána problémům s vyvážením vozu. To se mohlo podepsat na Ricciardově nehodě a problémy přiznává i jeho týmový kolega.
"Samozřejmě nejsem spokojený. Ale po víkendu plném problémů a jelikož jsem něco takového očekával už od zimních testů, tohle bylo naše maximum," řekl Max Verstappen o své páté startovní pozici. "Vůz není dobře vyvážený a vždy, když jsme něco změnili, mělo to za následek velkou změnu, přetáčivost nebo nedotáčivost a přišli jsme o rychlost. Ano, nadále máme méně koňských sil, ale myslím, že ani ani úroveň přítlaku nemáme na úrovni Ferrari a Mercedesu. Jsem realista. Budu potřebovat čistý start, protože nejsme tak rychlí, abychom mohli bojovat s Ferrari a Mercedesem."