Audi se zúčastní schůzky F1!
Zajímá se o nové motory.
Německý Spox.com přinesl zprávu, že Volkswagen vyslal zástupce Audi na páteční schůzku organizovanou Mezinárodní automobilovou federací. Tématem budou motory F1 po roce 2020. Zpráva naznačuje, že Audi by se mohlo začít připravovat na vývoj motoru pro sezónu 2021. Pokud chce mít na vývoj alespoň dva roky, musí dát dohromady vybavení a personál továrny již během roku 2018.
Schůzky se zúčastní mnozí nejvlivnější lidé F1 včetně zástupců čtyř automobilek, FIA a vlastníků komerčních práv. Výkonný ředitel F1, Ross Brawn, se už nechal slyšet, že chce najít něco, co bude přitažlivé pro fanoušky i pro automobilky a pravděpodobně se opět půjde cestou hybridních technologií. Jeana Todta, prezidenta FIA, netěší, že jsou současné vozy F1 tak komplikované a drahé. Toto Wolff, šéf Mercedesu, řekl, že by rád viděl spojení hybridních technologií a vysokého výkonu s výborným zvukem, na který se před rokem 2014 nemyslelo.
Fanouškem komplikovaných hybridních technologií dlouhodobě není šéf tým Red Bull Racing, Christian Horner.
"V Melbourne mělo nejlepší zvuk 12 let staré Minardi, které mělo v jeho sezóně nejhorší zvuk a nemohlo konkurovat ostatním," řekl Horner odkazujíc na předváděcí jízdu vozu Minardi před VC Austrálie.
Audi loni ukončilo účast ve Vytrvalostním mistrovství světa, ale nadále závodí v DTM a podporuje tým ABT ve Formuli E.
Schůzky se zúčastní mnozí nejvlivnější lidé F1 včetně zástupců čtyř automobilek, FIA a vlastníků komerčních práv. Výkonný ředitel F1, Ross Brawn, se už nechal slyšet, že chce najít něco, co bude přitažlivé pro fanoušky i pro automobilky a pravděpodobně se opět půjde cestou hybridních technologií. Jeana Todta, prezidenta FIA, netěší, že jsou současné vozy F1 tak komplikované a drahé. Toto Wolff, šéf Mercedesu, řekl, že by rád viděl spojení hybridních technologií a vysokého výkonu s výborným zvukem, na který se před rokem 2014 nemyslelo.
Fanouškem komplikovaných hybridních technologií dlouhodobě není šéf tým Red Bull Racing, Christian Horner.
"V Melbourne mělo nejlepší zvuk 12 let staré Minardi, které mělo v jeho sezóně nejhorší zvuk a nemohlo konkurovat ostatním," řekl Horner odkazujíc na předváděcí jízdu vozu Minardi před VC Austrálie.
Audi loni ukončilo účast ve Vytrvalostním mistrovství světa, ale nadále závodí v DTM a podporuje tým ABT ve Formuli E.