Red Bull plánuje domácí vítězství
Vývoj bude pokračovat rychlými kroky.
Red Bull RB13 byl v Austrálii evidentně pomalejší než konkurence od Ferrari a Mercedesu. Už jsme vás informovali, že částečně za to může staré MGU-K, protože Renault nenašel jednoduchý způsob, jak zajistit spolehlivost letošního modelu. Vůz Red Bullu je kvůli tomu o pár kilo těžší a také přišel o část víko. Helmut Marko, poradce Red Bullu pro motorsport, nám nyní prozrazuje více o plánech Renaultu.
"Renault naplánoval velký balík novinek až na Kanadu, ale už v Barceloně budeme mít verzi, která bude trochu lehčí a déle vydrží ve vyšším režimu. I díky tomu jsem optimistický a věřím, že do Austrálie už budeme nejrychlejší," řekl Marko.
Zatímco vylepšování pohonné jednotky probíhá ve vlnách, vůz se má zlepšovat krok za krokem.
"Základní koncept našeho vozu je dobrý a víme, které oblasti potřebují změnu. Během pár příštích závodů by měl být vidět rychlý vývoj a velké změny v šasi."
Rakouský okruh Red Bull Ring je pod tímto novým jménem v F1 od roku 2014, tedy od prvního roku dominance Mercedesu. Červený býk proto musel už třikrát přihlížet oslavám jezdce v stříbrné kombinéze. Loni poprvé dostal Max Verstappen barvy Red Bull Racingu alespoň na stupně vítězů.
"Renault naplánoval velký balík novinek až na Kanadu, ale už v Barceloně budeme mít verzi, která bude trochu lehčí a déle vydrží ve vyšším režimu. I díky tomu jsem optimistický a věřím, že do Austrálie už budeme nejrychlejší," řekl Marko.
Zatímco vylepšování pohonné jednotky probíhá ve vlnách, vůz se má zlepšovat krok za krokem.
"Základní koncept našeho vozu je dobrý a víme, které oblasti potřebují změnu. Během pár příštích závodů by měl být vidět rychlý vývoj a velké změny v šasi."
Rakouský okruh Red Bull Ring je pod tímto novým jménem v F1 od roku 2014, tedy od prvního roku dominance Mercedesu. Červený býk proto musel už třikrát přihlížet oslavám jezdce v stříbrné kombinéze. Loni poprvé dostal Max Verstappen barvy Red Bull Racingu alespoň na stupně vítězů.