F1 smutní za ztraceným pátkem
Kdy konečně vymyslí plán B?
V Číně se má jet druhý závod nové éry s rychlejšími a atraktivnějšími vozy a už se ukazuje, že zdaleka ne všechny problémy byly vyřešeny změnou vozů a majitele F1. Zrušené a promrhané tréninky jsou vždy následované spoustou ospravedlnění fanouškům, ale stále nikdo nevymyslel "plán B". Ti z nás, kteří vstávali kvůli sledování prvního tréninku a pak zbytečně čekali na start druhého, si aspoň mohou gratulovat, že si neudělali zbytečný výlet na tribuny. Nízký oblak smogu nad Šanghají by záchranářské helikoptéře zabránil vzlétnout, kdyby to bylo potřeba, proto se dnes jezdilo pouze přibližně 20 minut.
Zak Brown, výkonný ředitel McLarenu: "Tak tohle vůbec není dobré. Otřesné. Pro takové situace bychom měli mít plán B. Nemohli bychom například otevřít padok a vpustit fanoušky? Nakonec, všichni přišli v očekávání šou. Nebo se dal převoz do nemocnice zajistit jiným způsobem? Naším společným úkolem je starat se o fanoušky. Když se to zopakuje, a ono se to zopakuje, co budeme dělat, abychom fanoušky lépe zabavili? Nic víc není v našich silách, počasí neporučíme."
Lewis Hamilton: "Ve všem máme moc čekání. Normálně odjedeme v prvním i ve druhém tréninku 22 až 28 kol. To není moc a potřebovali bychom něco zábavnějšího, nějakou výzvu. Formát víkendu by se měl změnit. Noví šéfové (Liberty Media) by zde mohli předvést svou kreativitu. Rozhodně by se mělo něco vymyslet, aby se dnešek už neopakoval."
Daniel Ricciardo: "Bolí nás to a jsme frustrovaní, protože jsme sem přišli jezdit. Ale lidé by si měli uvědomit, že kdybychom dnes jezdili a něco by se stalo... Nechtěli byste, aby se to stalo vám. Trať byla v celkem dobrém stavu, ale trénink nestojí za to, aby byl riskován něčí život. Takže tomuto rozhodnutí rozumím, ale to nezmírní frustraci z toho, že jsem dnes nemohl jezdit."
Zak Brown, výkonný ředitel McLarenu: "Tak tohle vůbec není dobré. Otřesné. Pro takové situace bychom měli mít plán B. Nemohli bychom například otevřít padok a vpustit fanoušky? Nakonec, všichni přišli v očekávání šou. Nebo se dal převoz do nemocnice zajistit jiným způsobem? Naším společným úkolem je starat se o fanoušky. Když se to zopakuje, a ono se to zopakuje, co budeme dělat, abychom fanoušky lépe zabavili? Nic víc není v našich silách, počasí neporučíme."
Lewis Hamilton: "Ve všem máme moc čekání. Normálně odjedeme v prvním i ve druhém tréninku 22 až 28 kol. To není moc a potřebovali bychom něco zábavnějšího, nějakou výzvu. Formát víkendu by se měl změnit. Noví šéfové (Liberty Media) by zde mohli předvést svou kreativitu. Rozhodně by se mělo něco vymyslet, aby se dnešek už neopakoval."
Daniel Ricciardo: "Bolí nás to a jsme frustrovaní, protože jsme sem přišli jezdit. Ale lidé by si měli uvědomit, že kdybychom dnes jezdili a něco by se stalo... Nechtěli byste, aby se to stalo vám. Trať byla v celkem dobrém stavu, ale trénink nestojí za to, aby byl riskován něčí život. Takže tomuto rozhodnutí rozumím, ale to nezmírní frustraci z toho, že jsem dnes nemohl jezdit."