Brawn by chtěl do F1 vrátit aktivní zavěšení kol
Vyřešilo by to jeden velký problém.
Jednou z hlavních otázek, na které Ross Brawn hledá správnou odpověď, je jako do F1 vrátit přirozené předjíždění. Odkdy se týmy F1 staly odborníky na aerodynamiku, šlo to s předjížděním od desíti k pěti. Mnohé "dobré nápady" vůbec nepomohly, až se zavedlo DRS. Hlavně DRS děkují jezdci za to, že v Číně a v Bahrajnu mohli předjíždět pomalejší soupeře, Austrálii chyběla dostatečně dlouhá rovinka. Brawn by se ale chtěl DRS v horizontu pár let zbavit.
"Naším cílem je, aby předjíždění bylo možné, ale náročné," řekl Brawn.
Dosáhnout by to chtěl díky zcela nové sadě pravidel pro aerodynamiku vozů, kvůli čemuž by se měl opět měnit i vzhled monopostů. Dalším kouskem skládačky by mělo být aktivní zavěšení kol, které bylo zakázáno po sezóně 1993.
"Z dlouhodobého pohledu jsou řešením křídla nevytvářející tak velké turbulence. Ale krátkodobě budeme potřebovat jiné nápady. Problémem vozu jedoucího za jiným vozem je změna vyvážení. Aktivní zavěšení by tomu dokázalo zabránit."
"Naším cílem je, aby předjíždění bylo možné, ale náročné," řekl Brawn.
Dosáhnout by to chtěl díky zcela nové sadě pravidel pro aerodynamiku vozů, kvůli čemuž by se měl opět měnit i vzhled monopostů. Dalším kouskem skládačky by mělo být aktivní zavěšení kol, které bylo zakázáno po sezóně 1993.
"Z dlouhodobého pohledu jsou řešením křídla nevytvářející tak velké turbulence. Ale krátkodobě budeme potřebovat jiné nápady. Problémem vozu jedoucího za jiným vozem je změna vyvážení. Aktivní zavěšení by tomu dokázalo zabránit."