Lauda je proti znovuspojení McLarenu a Mercedesu
Stříbrné šípy nepotřebují dalšího konkurenta.
Niki Lauda řekl, že je proti tomu, aby se McLaren vrátil do pozice zákazníka Mercedesu. O obnovení spojení McLaren-Mercedes se mluvilo od začátku zimních testů, a přestože ředitelé Hondy, McLarenu i Mercedesu tyto zprávy popírají, spekulace si v médiích nadále žijí vlastním životem.
"Pro F1 je důležité, aby Honda zůstala její součástí. Nepochybuji, že své problémy vyřeší," musel opět potvrdit Toto Wolff.
Niki Lauda, nevýkonný ředitel a zároveň minoritní vlastník týmu Mercedes, je již při odpovídání na otázky týkající se McLarenu tvrdší. Rovnou řekl, že by udělal všechno pro to, aby si Mercedes nevytvořil nového silného soupeře.
"Vetoval bych to. Před dvěma lety jsem prosil o to, abychom naše motory dali Red Bullu. Dnes bych to neudělal. Musíme se plně koncentrovat na náš duel s Ferrari, ne táhnout nahoru dalšího z našich rivalů," řekl Lauda, který jeden ze svých tří mistrovských titulů získal jako jezdec McLarenu.
Je sporné, zda by náhlý útěk McLarenu od Hondy nebyl i v rozporu s pravidly a nepotřeboval souhlas FIA. Platí totiž pravidlo, že výrobci motorů oznamují Mezinárodní automobilové federaci jména svých zákazníků nejpozději 15. května předchozího roku, aby se mohlo včas pomoci týmu bez dodavatele motorů. Z tohoto důvodu byla letos tak brzy oznámená dohoda Hondy se Sauberem a loni návrat týmu Toro Rosso k Renaultu. Pokud by Mercedes získal nového zákazníka, musel by to už FIA oznámit.
"Pro F1 je důležité, aby Honda zůstala její součástí. Nepochybuji, že své problémy vyřeší," musel opět potvrdit Toto Wolff.
Niki Lauda, nevýkonný ředitel a zároveň minoritní vlastník týmu Mercedes, je již při odpovídání na otázky týkající se McLarenu tvrdší. Rovnou řekl, že by udělal všechno pro to, aby si Mercedes nevytvořil nového silného soupeře.
"Vetoval bych to. Před dvěma lety jsem prosil o to, abychom naše motory dali Red Bullu. Dnes bych to neudělal. Musíme se plně koncentrovat na náš duel s Ferrari, ne táhnout nahoru dalšího z našich rivalů," řekl Lauda, který jeden ze svých tří mistrovských titulů získal jako jezdec McLarenu.
Je sporné, zda by náhlý útěk McLarenu od Hondy nebyl i v rozporu s pravidly a nepotřeboval souhlas FIA. Platí totiž pravidlo, že výrobci motorů oznamují Mezinárodní automobilové federaci jména svých zákazníků nejpozději 15. května předchozího roku, aby se mohlo včas pomoci týmu bez dodavatele motorů. Z tohoto důvodu byla letos tak brzy oznámená dohoda Hondy se Sauberem a loni návrat týmu Toro Rosso k Renaultu. Pokud by Mercedes získal nového zákazníka, musel by to už FIA oznámit.