Jezdci Red Bullu mají neprůstřelné smlouvy
Oba budou jezdit v RB14.
Zatímco se pomalu objevují spekulace o tom, zda Sebastian Vettel zůstane ve Ferrari, zda si Ferrari ponechá Kimiho Räikkönena, zda si Mercedes ponechá Valtteriho Bottase a kam půjde Fernando Alonso, Red Bull se tváří pevně jako skála. Christian Horner potvrdil, že jeho tým má na příští rok smlouvy s Danielem Ricciardem i s Maxem Verstappenem, že tyto smlouvy nemají žádnou klauzuli, která by jim umožnila přestup do Ferrari nebo Mercedesu a že Red Bull Racing nehodlá darovat svobodu ani jednomu z nich.
"Ne, absolutně ne," odpověděl šéf týmu Red Bull Racing na dotaz ohledně možnosti, že některý z jeho jezdců se ze smlouvy vyvlékne, jako to před lety udělal Sebastian Vettel. "Oba mají jednoduché a průzračně čisté kontrakty. Nepochybuji, že Max a Daniel budou příští rok jezdit v RB14."
Takže špatná zpráva pro Carlose Sainze a Daniila Kvjata. Oba tráví už třetí rok v juniorském týmu Toro Rosso, za který ještě žádný jezdec neodjel více než tři sezony, přitom nemají šanci postoupit do A-týmu. Alespoň o Sainze by ale v případě propuštění měli mít zájem konkurenti Red Bullu. Možná i Renault, který Red Bullu i Toro Rosso dodává motory. Vztahy mezi dodavatelem a odběratelem nejspíš opět nejsou nejlepší a generálního ředitele továrního týmu francouzské automobilky nedávno naštvalo, že výrobce energetických nápojů kritizuje dlouhé čekání na další nové koňské síly, které původně měly dorazit do Barcelony nebo Montrealu. "Občas stačí málo, abyste Cyrila (Abiteboula) naštvali. Někdy dostáváme nejasné zprávy, ale nejdůležitější je, že se velmi snaží, dělají pokroky a snad každá nová pohonná jednotka bude lepší než ta předchozí."
"Ne, absolutně ne," odpověděl šéf týmu Red Bull Racing na dotaz ohledně možnosti, že některý z jeho jezdců se ze smlouvy vyvlékne, jako to před lety udělal Sebastian Vettel. "Oba mají jednoduché a průzračně čisté kontrakty. Nepochybuji, že Max a Daniel budou příští rok jezdit v RB14."
Takže špatná zpráva pro Carlose Sainze a Daniila Kvjata. Oba tráví už třetí rok v juniorském týmu Toro Rosso, za který ještě žádný jezdec neodjel více než tři sezony, přitom nemají šanci postoupit do A-týmu. Alespoň o Sainze by ale v případě propuštění měli mít zájem konkurenti Red Bullu. Možná i Renault, který Red Bullu i Toro Rosso dodává motory. Vztahy mezi dodavatelem a odběratelem nejspíš opět nejsou nejlepší a generálního ředitele továrního týmu francouzské automobilky nedávno naštvalo, že výrobce energetických nápojů kritizuje dlouhé čekání na další nové koňské síly, které původně měly dorazit do Barcelony nebo Montrealu. "Občas stačí málo, abyste Cyrila (Abiteboula) naštvali. Někdy dostáváme nejasné zprávy, ale nejdůležitější je, že se velmi snaží, dělají pokroky a snad každá nová pohonná jednotka bude lepší než ta předchozí."