Red Bull odstranil problém s korelací dat
Vývoj opět běží naplno.
Max Verstappen včera v Baku prozradil, že jenom sedl za volant a zjistil, že dostal dobře nastavený vůz. To se shoduje s tím, co o den dříve řekl jeho šéf Christian Horner. Red Bullu neseděla čísla, realita neodpovídala tomu, co očekávali experti v továrně v Milton Keynesu. Ale tento problém se již podařilo odstranit, což výrazně zjednodušilo vývoj i přípravu na jednotlivé závody.
"Porozuměli jsme problémům, které jsme měli s korelací dat," řekl Horner. "Zjistili jsme, kterým nástrojům můžeme věřit a ve kterých oblastech. To nám dává jasný směr a hlavně v několika posledních závodech bylo vidět, že děláme velké pokroky. Naše ztráta na nejlepší se rozhodně zmenšila. V Kanadě jsme s Maxovým vozem bojovali proti Mercedesu a zaujalo nás, že závodní rychlost Ferrari nebyla nijak zvlášť dobrá."
Ve Španělsku se Red Bull v kvalifikaci poprvé dostal do šesti desetin sekundy za nejlepší čas dne. V Monaku to byly pouze tři desetiny, ale pak přišla na řadu Kanada a její dlouhé rovinky. Horner ještě předevčírem očekával, že skvělé výsledky tým nepřiveze ani z Ázerbájdžánu a domácího rakouského okruhu, ale pak by už mohl soupeře překvapit na odlišných typech tratí. Na voze už nějaký čas maká i Adrian Newey. "Adrian nebyl zapojen do zimního vývoje, ale nyní je s námi a podílí se na vývoji a hledání směru, kterým by se měl vydat. Pracuje na tom už od letošního testu v Barceloně.”
"Porozuměli jsme problémům, které jsme měli s korelací dat," řekl Horner. "Zjistili jsme, kterým nástrojům můžeme věřit a ve kterých oblastech. To nám dává jasný směr a hlavně v několika posledních závodech bylo vidět, že děláme velké pokroky. Naše ztráta na nejlepší se rozhodně zmenšila. V Kanadě jsme s Maxovým vozem bojovali proti Mercedesu a zaujalo nás, že závodní rychlost Ferrari nebyla nijak zvlášť dobrá."
Ve Španělsku se Red Bull v kvalifikaci poprvé dostal do šesti desetin sekundy za nejlepší čas dne. V Monaku to byly pouze tři desetiny, ale pak přišla na řadu Kanada a její dlouhé rovinky. Horner ještě předevčírem očekával, že skvělé výsledky tým nepřiveze ani z Ázerbájdžánu a domácího rakouského okruhu, ale pak by už mohl soupeře překvapit na odlišných typech tratí. Na voze už nějaký čas maká i Adrian Newey. "Adrian nebyl zapojen do zimního vývoje, ale nyní je s námi a podílí se na vývoji a hledání směru, kterým by se měl vydat. Pracuje na tom už od letošního testu v Barceloně.”