Lowe: Massa mohl vyhrát
Tlumič připravil tým o výsledek z říše snů.
Technický ředitel Williamsu Paddy Lowe mohl v Ázerbájdžánu po závodě opět jít pod stupně vítězů a těšit se z úspěchu svého týmu. Mladý a málo zkušený Lance Stroll skončil nečekaně třetí a o druhé místo přišel až v posledních metrech posledního kola. Celý Williams měl z výsledku radost, ale Lowe myslel i na to, že Massa před poruchou tlumiče jezdil před Strollem i Ricciardem. Nebýt poruchy, Ricciardo by po restartu závodu v 23. kole nepředjel oba bílé vozy najednou a zkušený Brazilec se po zbytek závodu mohl úspěšně bránit útokům jezdce Red Bullu. Rychlost na konci dlouhé hlavní rovinky by mu nejspíš nechyběla a jinde se v Baku předjíždí velmi těžko.
"Byla to porucha části našeho systému tlumičů. Totálně se zablokovalo zadní zavěšení kol, na maximální světlé výšce," ozřejmil Lowe. "Po restartu to bylo s Danielem těsné, ale ten problém byl na Felipeho voze od chvíle, kdy opustil boxovou uličku. Teď už víme, že k tomu došlo, když safety car vedl pole do uličky. V datech jsme to nemohli zpozorovat, ale je to věc, která by se beztak nedala opravit během červené vlajky. Neměl rychlost, proto ho Daniel mohl předjet před první zatáčkou.
Lewis jel z prvního místa do boxů a hned potom dostal Sebastian penalizaci. Když si to poskládáte dohromady, Felipe mohl být v čele závodu a v cíli stát na nejvyšším stupínku. Nic není jisté, do konce závodu ještě zbývalo hodně kol, ale rychlost na to měl, mohl si tu pozici ubránit."
"Byla to porucha části našeho systému tlumičů. Totálně se zablokovalo zadní zavěšení kol, na maximální světlé výšce," ozřejmil Lowe. "Po restartu to bylo s Danielem těsné, ale ten problém byl na Felipeho voze od chvíle, kdy opustil boxovou uličku. Teď už víme, že k tomu došlo, když safety car vedl pole do uličky. V datech jsme to nemohli zpozorovat, ale je to věc, která by se beztak nedala opravit během červené vlajky. Neměl rychlost, proto ho Daniel mohl předjet před první zatáčkou.
Lewis jel z prvního místa do boxů a hned potom dostal Sebastian penalizaci. Když si to poskládáte dohromady, Felipe mohl být v čele závodu a v cíli stát na nejvyšším stupínku. Nic není jisté, do konce závodu ještě zbývalo hodně kol, ale rychlost na to měl, mohl si tu pozici ubránit."