Týmy na špici si vyměnily role
Jaké pneumatiky si jezdci vybrali pro VC Velké Británie?
Pojďme se podívat, jaké pneumatiky si týmy vybraly pro víkend Velké ceny Velké Británie. Nabídka Pirelli původně začínala oranžovými (tvrdými) pneumatikami, ty ale byly vyškrtnuty z celé sezony, protože o až tak tvrdé pneumatiky neměl po Velké ceně Španělska zájem ani jeden tým, a to na žádné trati. Nové nejtvrdší jsou tedy bílé (středně tvrdé), ale jak je vidět níže, i o ně je větší zájem pouze ze strany týmu Force India.
Tři nejsilnější týmy si v porovnání s výběrem pro VC Rakouska vyměnily úlohy. V Rakousku měl nejvíce nejměkčích pneumatik Red Bull a Ferrari chtělo nejvíce pneumatik z prostředních směsí, což byly červené, tedy ty, na kterých Sebastian Vettel v závěru závodu útočil na Valtteriho Bottase. Ve Velké Británii ale bude mít nejvíce nejměkčích, tedy červených, pneumatik Ferrari, Mercedes vsadil na žluté a Red Bull zůstal opatrně uprostřed.
Je dost dobře možné, že Mercedes se pokusí své jezdce dostat z Q2 na žlutých pneumatikách, aby na této směsi mohli odstartovat do závodu. Kopa žlutých pneumatik bude i v garáži Williamsu a u McLarenu a Toro Rosso bude záplava červených.
Tři nejsilnější týmy si v porovnání s výběrem pro VC Rakouska vyměnily úlohy. V Rakousku měl nejvíce nejměkčích pneumatik Red Bull a Ferrari chtělo nejvíce pneumatik z prostředních směsí, což byly červené, tedy ty, na kterých Sebastian Vettel v závěru závodu útočil na Valtteriho Bottase. Ve Velké Británii ale bude mít nejvíce nejměkčích, tedy červených, pneumatik Ferrari, Mercedes vsadil na žluté a Red Bull zůstal opatrně uprostřed.
Je dost dobře možné, že Mercedes se pokusí své jezdce dostat z Q2 na žlutých pneumatikách, aby na této směsi mohli odstartovat do závodu. Kopa žlutých pneumatik bude i v garáži Williamsu a u McLarenu a Toro Rosso bude záplava červených.