Wehrleinova budoucnost v ohrožení
Nabídne mu někdo smlouvu?
S budoucností Pascala Wehrleina v F1 to nevypadá nejlépe. Připustil, že Sauber zatím neprojevil zájem posadit ho do vozu pro sezonu 2018.
"Získal jsem všech pšt bodů našeho týmu. V kvalifikaci je to proti (Marcusu) Ericssonovi 7:2 v můj prospěch. Co víc mohu udělat?" zlobí se 22letý chráněnec Mercedesu.
Němce jistě nepotěšila zpráva, že Ferrari by novou smlouvu na dodávky pohonných jednotek Sauberu rádo využilo k tomu, aby do tohoto týmu dostalo alespoň jednoho jezdce z Ferrari Driver Academy. Teoreticky by mohl zůstat jeden kokpit volný pro současného jezdce, jenže Marcus Ericsson má s novými majiteli týmu nejspíš lepší vztahy a také finanční podporu švédských sponzorů. Wehrleina do Sauberu dostal Mercedes, ale už jednoletá finanční podpora týmu používajícího pohonné jednotky konkurence byla kompromisem na poslední chvíli.
Toto Wolff může být nyní zcela spokojený s výkony Valtteriho Bottase a Wehrlein je i ve stínu Estebana Ocona, který letos ve voze Force India bodoval v deseti z jedenácti závodů a zdatně konkuruje mnohem zkušenějšímu Sergiu Pérezovi.
Proslýchá se, že Ocona opět vábí Renault, ale je nepravděpodobné, že by ho Mercedes nechal odejít. Kromě toho Francouz loni s Force India podepsal dvouletý kontrakt. Wehrlein má tedy dost dobrý důvod obávat se o svou budoucnost, ačkoli přestupový kolotoč dokáže nejednou překvapit.
"Získal jsem všech pšt bodů našeho týmu. V kvalifikaci je to proti (Marcusu) Ericssonovi 7:2 v můj prospěch. Co víc mohu udělat?" zlobí se 22letý chráněnec Mercedesu.
Němce jistě nepotěšila zpráva, že Ferrari by novou smlouvu na dodávky pohonných jednotek Sauberu rádo využilo k tomu, aby do tohoto týmu dostalo alespoň jednoho jezdce z Ferrari Driver Academy. Teoreticky by mohl zůstat jeden kokpit volný pro současného jezdce, jenže Marcus Ericsson má s novými majiteli týmu nejspíš lepší vztahy a také finanční podporu švédských sponzorů. Wehrleina do Sauberu dostal Mercedes, ale už jednoletá finanční podpora týmu používajícího pohonné jednotky konkurence byla kompromisem na poslední chvíli.
Toto Wolff může být nyní zcela spokojený s výkony Valtteriho Bottase a Wehrlein je i ve stínu Estebana Ocona, který letos ve voze Force India bodoval v deseti z jedenácti závodů a zdatně konkuruje mnohem zkušenějšímu Sergiu Pérezovi.
Proslýchá se, že Ocona opět vábí Renault, ale je nepravděpodobné, že by ho Mercedes nechal odejít. Kromě toho Francouz loni s Force India podepsal dvouletý kontrakt. Wehrlein má tedy dost dobrý důvod obávat se o svou budoucnost, ačkoli přestupový kolotoč dokáže nejednou překvapit.