Formule E jako generační konflikt?
Podle Steinera má vstup automobilek i svá velká rizika.
Ne každý je z nebývalého rozvoje Formule E na větvi. Šéf Haasu ve formuli 1 Günther Steiner poukázal na rizika, která hromadný vstup významných automobilek do šampionátu může přinést.
„Všichni nemohou vyhrát,“ uvedl Steiner s poukazem na fakt, že Jaguar skončil letos v hodnocení týmů poslední. „To znamená, že vypukne nelítostná válka o to, kdo se dokáže prosadit, získat větší autoritu a vliv, a podobně. V současnosti bude Formule E stát Mercedes méně než DTM a pro Porsche bude lacinější než WEC. To se ale v budoucnu může lehce změnit. Každopádně v ní nevidím hrozbu pro F1. Ta i nadále zůstane vrcholem motorsportu.“
Diametrálně odlišný názor ovšem zastává Felix Rosenqvist. Pilot Mahindry, jenž v nedávno skončeném ročníku šampionátu obsadil třetí místo, ho prezentoval v rozhovoru pro NBC Sports: „Lidé, hlavně ze starší generace, pořád mluví o Formuli E špatně. Že to nejsou žádné opravdové závody a podobné bla, bla, bla. Příchod výrobců je ale posledním hřebíčkem do rakve pro takové řeči. Myslím si, že hodně kritiků teď zmlkne.“