Red Bull je pořádně v ráži

VC Singapuru - 2. trénink
Druhý trénink se už jel pod umělým osvětlením a opět ho vyhrál Daniel Ricciardo. První na trať vyjeli Carlos Sainz a Kevin Magnussen, kteří v 1. tréninku nejezdili a přenechali místo ve svých vozech Seanu Gelaelovi, resp. Antoniu Giovinazzimu.
Na začátku se na první místo dostal Stoffel Vandoorne, který jako jediný vyjel na nejměkčích ultraměkkých pneumatikách. Většina jezdců dávala přednost tvrdším superměkkým. V čele průběžného pořadí ho ale rychle vystřídal vítěz prvního tréninku Ricciardo. Ten byl později odsunut týmovým kolegou Maxem Verstappenem a jezdci Red Bullu tak drželi první dvě místa. Po první půlhodině jezdci přezuli na nejměkčí pneumatiky a začali se předhánět v nejrychlejších časech. Lewis Hamilton překonal Verstappena o více než půl sekundy, o chvíli později už ale měl na svém kontě nejrychlejší čas Ricciardo. Svůj výkon pak ještě vylepšil a stanovil nový traťový rekord časem 1:40,852. Za ním se drželi Verstappen a jezdci Mercedesu, zatímco Ferrari bylo až na přelomu první a druhé desítky.
V polovině tréninku byl vyhlášen virtuální safety car, když po nárazu Sebastiana Vettela do bariéry se na trati uvolnil reklamní panel. Německý jezdec si však vůz nepoškodil a mohl pokračovat dále. Pořadí v čele se do konce již nezměnilo a tak první dvě místa obsadil Red Bull. Vettel skončil až jedenáctý, ale jako jediný jezdec svůj nejrychlejší čas zajel na nejtvrdších pneumatikách.
p. | jezdec | tým | motor | čas | odstup | kol |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | ![]() |
![]() |
Renault | 1:40,852 | 33 | |
2. | ![]() |
![]() |
Renault | 1:41,408 | + 0.556 | 28 |
3. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:41,555 | + 0.703 | 36 |
4. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:42,104 | + 1.252 | 35 |
5. | ![]() |
![]() |
Renault | 1:42,448 | + 1.596 | 33 |
6. | ![]() |
![]() |
Honda | 1:42,501 | + 1.649 | 34 |
7. | ![]() |
![]() |
Honda | 1:42,788 | + 1.936 | 32 |
8. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:42,826 | + 1.974 | 35 |
9. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:42,835 | + 1.983 | 30 |
10. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:43,054 | + 2.202 | 34 |
11. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:43,104 | + 2.252 | 33 |
12. | ![]() |
![]() |
Renault | 1:43,236 | + 2.384 | 38 |
13. | ![]() |
![]() |
Renault | 1:43,608 | + 2.756 | 32 |
14. | ![]() |
![]() |
Renault | 1:43,795 | + 2.943 | 32 |
15. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:43,836 | + 2.984 | 32 |
16. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:44,301 | + 3.449 | 32 |
17. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:44,417 | + 3.565 | 32 |
18. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:44,928 | + 4.076 | 29 |
19. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:45,673 | + 4.821 | 34 |
20. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:45,721 | + 4.869 | 35 |