FIA varovala Renault
Foukané křídlo klidně ano, ale pozor na režimy motoru
Renault na začátku zimních testů konkurenci překvapil vychytávkou, kterou do té doby úspěšně ukrýval před objektivy všech fotoaparátů. Umístěním výfukového potrubí do maximální povolené výšky a jeho maximálním povoleným náklonem nahoru se mu podařilo nasměrovat výfukové plyny na spodní stranu zadního přítlačného křídla. Soupeři prý ale mohou být klidní, tohle využití výfukových plynů není zdaleka tak efektivní jako byly před lety foukané difuzory. Pokud by tomu Renault chtěl pomoci speciálním režimem motoru, při kterém by byl potrubím hnán vzduch, i když jezdec zrovna nemá nohu na plynovém pedálu, FIA zakročí.
"Myslím, že jim to přináší absolutně minimální zisky," řekl Charlie Whiting, technický delegát FIA a ředitel závodů F1. "Nevidím v tom žádný problém, tedy za předpokladu, že nepochybujeme, že jejich motor nepracuje ve falešném režimu. Režimu, který by nebyl přirozený. Musíme akceptovat, že výfuk má a bude mít určitý vliv, ale ne tak ohromně velký jako v letech 2012 a 2013. Toho jsme se zbavili, když jsme pravidla pro rok 2014 napsali tak, aby výfukové plyny už neměly vliv (na aerodynamiku), jenže určitý budou mít vždycky. Nejdůležitější tedy je, že Renault nezkouší žádné hlouposti s režimy motoru."