Turbulentní zima si vybrala svou daň
Renault není svým vozem nadšený
V továrně v Enstone, kde Renault vyrábí své vozy, došlo v závěru minulého roku k náhlým personálním otřesům na nejvyšších místech. Tým tak má nový nejvyšší technický management, který není nadšený vozem zděděným po předchůdcích, na kterém se tak zřejmě ještě na poslední chvíli dělají úpravy.
Opět se dozvídáme, že tato sezona, v níž měl podle původního plánu nastaveného v roce 2015 Renault bojovat o titul, bude pouze přechodná a že ambice nesahají výše než na čtvrté místo v Poháru konstruktérů.
"Původně byl koncept vozu nastaven jiným technickým ředitelem a šéfem aerodynamiky. Lhal bych, kdybych řekl, že na některé věci neměli odlišné názory," řekl Marcin Budkowski, výkonný ředitel týmu, ve kterém na místě šéfa aerodynamiky Dirk de Beer nahradil Petera Machina a na postu technického ředitele Pat Fry vystřídal Nicka Chestera. Fry, jako bývalý zaměstnanec McLarenu, se ale k týmu přidal až na začátku tohoto měsíce.
"Lidé se nikdy neshodnou ve všem a nepochybuji, že kdybychom Pata měli včas, udělal by odlišná rozhodnutí. Tím netvrdím, že učiněná rozhodnutí jsou chybná, ale byly to turbulentní podzim a zima. Nebudu tvrdit, že to byla procházka růžovou zahradou, ani že naše organizace zůstala stejná," uvedl Budkowski.
Vůz vznikl pod rukama někoho jiného. Výmluva připravena?