Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Verstappen se zlobí na Renault i po závodě

Verstappen se zlobí na Renault i po závodě

Red Bull: Nakonec ani stupně vítězů

Max Verstappen (nedojel) ukončil první část sezony předčasně. Nebudeme citovat všechny nadávky, které použil, když ho pouze pět kol po startu zradilo MGU-K Renaultu. Red Bull příští rok přejde k Hondě, takže mladý Nizozemec neměl důvod krotit emoce ani po vystoupení z vozu.

"Tak takhle by to rozhodně nemělo být. Tým platí miliony (eur) a doufá, že za ně dostane dobrý motor. Namísto toho se neustále kazí, nemluvě o tom, že jsme s ním nejpomalejší (ze špičkových týmů). To se opravdu těžko akceptuje," zlobí se Verstappen.

Vzhledem ke konečnému umístění Daniela Ricciarda, který se musel po startu prodírat ze zadních pozic, je velmi pravděpodobné, že Verstappen by se z pátého místa v době odstoupení dostal alespoň na stupně vítězů.

"Z vozu jsem měl dobrý pocit. Za takových okolností se těžko odhaduje, kde jsme mohli skončit, ale páté místo by bylo absolutním minimem, i kdyby se jezdcům vpředu nic nestalo. Už z tohoto úhlu pohledu jsou to body vyhozené ven oknem," ulevoval si.

O jeho náladě svědčí i následující vyjádření: "Když jsem mluvil do vysílačky, byl jsem velmi naštvaný. Tipuji, že velkou část vypípli, ale lepší by bylo, kdyby to nechali tak a všichni by to slyšeli."

Ricciardo se na Hungaroringu prodral z hloubky pole až téměř na bednu

Daniel Ricciardo (4. místo) předvedl, že dobrý jezdec v dobrém voze dokáže předjíždět i na Hungaroringu. Navzdory startu ze 12. místa, postartovní kolizi s Marcusem Ericssonem a další s Valtterim Bottasem to dnes dotáhl téměř až na stupně vítězů.

"Po prvním kole jsem využil rychlost vozu a pustil se do předjíždění. Byla to zábava a rychle jsem stoupal pořadím. Před incidentem s Valtterim v první zatáčce jsem už věděl, že má nějak poškozený vůz, takže jsem očekával relativně snadný manévr. Jenže očividně se pustil příliš hluboko do zatáčky. Neviděl jsem ho, ale nechal jsem mu místo a potom jsem pocítil náraz, ale vůz naštěstí nešel do hodin," řekl Ricciardo. "Věděl jsem, že za to pravděpodobně dostane penalizaci, ale chtěl jsem ho předjet na trati, což jsem naštěstí stihl v posledním kole. Dnes jsem měl štěstí. Štěstí, že jsem dojel, že mám body a pocit, že jsem udělal maximum."