Porsche si zvyká na personální limit
Jeden člověk musí zvládnout práci za tři
Ještě jednou na téma Porsche a formule E. Automobilka hodlá do šampionátu vstoupit v sezoně 2019/20. V uplynulých dnech spustila rozsáhlý testovací program.
Na rozdíl od předchozího angažmá ve WEC ovšem v podstatně skromnějším personálním obsazení. Zatímco ve vytrvalostních kláních na autech pracovalo 65 osob, nyní jich ve španělském Calafatu bylo pouze třicet. Předpisy FIA jich v průběhu E-Prix dovolují dokonce jen dvacet.
„Je to pro nás nová výzva,“ nechal se slyšet manažer tovární stáje Amiel Lindesay. „Byli jsme zvyklí, že každý měl svůj přesně vymezený úkol. Nyní musí zvládnout minimálně tři různé činnosti. Teď jsme ve Španělsku trénovali třicet lidí, protože potřebujeme mít k dispozici zálohu, která dokáže v případě potřeby zaskočit.“
Amiel Lindenay má kolem sebe podstatně méně lidí než v časech WEC
Zajímavé je, že v kádru nedošlo k větší fluktuaci. „S několika výjimkami pokračuje pořád parta, která byla pohromadě už v éře WEC. Je fajn, když máte kolem sebe kolegy, se kterými se znáte pět i více let. Rozumíme si a můžeme se jeden na druhého spolehnout. Někteří nám radili, abychom se poohlédli po odbornících jinde, ale jsem rád, že jsme je neposlechli,“ uvedl Lindesay.