Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Racing Point měl být raději zticha

Racing Point měl být raději zticha

Šéf Haasu cítí zadostiučinění

Ne tak dávno je kritizovali a nyní oplácejí stejnou kartou. Řeč je o týmech Haas a Racing Point. Pár let dozadu patřila stáj Racing Point (tehdy pod jménem Force India) k největším kritikům obchodního modelu Haasu, jenž je technologicky závislý na Ferrari a jehož auto vždycky nese znaky aktuálního nebo rok starého červeného vozu. Letos způsobil pozdvižení Racing Point, jehož nový vůz se podobá loňskému - ale Mercedesu. Günther Steiner se však hlavně soustředil na obhajobu "klonovaných" vozů, na které si v současnosti nejvíce stěžují McLaren, Renault a Williams.

"Alespoň vidíte, že je dobře si nejprve řádně promyslet, co chcete říct, protože jednoho dne se to může otočit proti vám. Před pár lety si na nás pořád stěžovali a teď si sami naběhli," směje se.

"Ale je na tom celém něco zlého? Pravidla jsou přece jasná. Podívejte se na to takto. Používají mnoho věcí koupených od Mercedesu, tak proč by se snažili okopírovat Red Bull? Pro nás platí totéž. Nakupujeme u Ferrari, tak můžete hádat, koho vůz chceme kopírovat. Jasně, že Ferrari. Kopírovat Toro Rosso nebo Red Bull by od nás bylo pěkně hloupé, přidali bychom si strašně moc práce navíc a zcela zbytečně."

 Mercedes W10

 Racing Point RP20