Pérez zaskočil na nejvyšším stupni za Verstappena
VC Singapuru - závod
Red Bull slaví už šesté vítězství v řadě. Tentokrát ovšem nevystoupal na nejvyšší stupeň Verstappen, ale Pérez. Za Mexičanem dojeli piloti Ferrari Leclerc a Sainz. Verstappen zažil komplikovaný závod a mimo jiné poté, co zničil pneumatiky při výletu mimo trať, dojel až sedmý. Trápením byla Velká cena Singapuru i pro Mercedes, slušný bodový příděl si naopak odváží McLaren.
První Velká cena Singapuru po třech letech měla původně odstartovat ve 20:00 hodin místního času. Zhruba hodinu a půl před plánovaným startem se ale spustil liják. Start zaváděcího kola byl z tohoto důvodu přesunut až na 21:05 hodin.
Z prvního místa startoval Leclerc. Druhý byl Pérez, třetí Hamilton, čtvrtý Sainz, pátý Alonso, šestý Norris, sedmý Gasly, osmý Verstappen, devátý Magnussen, desátý Cunoda, jedenáctý Stroll, dvanáctý Schumacher, třináctý Vettel, čtrnáctý Čou, patnáctý Bottas, šestnáctý Ricciardo, sedmnáctý Ocon, osmnáctý Albon a devatenáctý Latifi. Z boxové uličky nakonec startoval Russell. Pilot Mercedesu v sobotu zažil nevydařenou kvalifikaci, v níž zajel až jedenáctý čas. U německé stáje se proto rozhodli vybavit ho novými komponenty pohonné jednotky.
Asfalt měl krátce před startem 29 stupňů. Teplota vzduchu činila 26 stupňů.
V Singapuru už sice před startem nepršelo, trať ale pořád zůstávala mokrá. Na suchých pneumatikách se tím pádem nestartovalo. Všichni piloti nasadili pneumatiky do přechodných podmínek.
Russell ještě před závodem připravil Mercedes o 100 euro. Právě taková totiž byla výše pokuty, kterou německá stáj od komisařů obdržela za to, že Russell překročil rychlostní limit v boxové uličce.
Leclercovi se start nepovedl. Ještě před první zatáčkou ho totiž zdolal Pérez. Poklesl i Hamilton, kterého předjel Sainz. Brit se navíc musel bránit i před krajanem Norrisem. Pilot McLarenu zdolal Alonsa.
Vstup do závodu nevycházel Verstappenovi. Nizozemec se postupně propadl až na 12. pozici. Překonal ho mimo jiné i Magnussen, který byl při svém útoku tvrdý a málem úřadujícího šampiona namáčkl na zeď. Nechybělo moc a málem díky tomu předjel Verstappena i Ricciardo.
Úvodní kolo se neobešlo bez incidentů. V hodinách skončil Albon a propadl se až na poslední dvacáté místo.
Verstappen sice neměl vydařené první kolo, v těch dalších se ale začínal dostávat do tempa. Nejprve pokořil Magnussena a zanedlouho také Strolla.
Pérez už vedl ve třetím kole o jednu sekundu před Leclercem. Kromě této dvojice tvořili bodovanou desítku Sainz, Hamilton, Norris, Alonso, Gasly, Vettel, Cunoda a Verstappen. Tato podoba nejlepší desítky ale neplatila dlouho. Verstappen si totiž brzy poradil i s Cunodou.
Magnussen jezdil po dráze i přesto, že měl poškozené přední přítlačné křídlo. To si pošramotil v úvodním kole při kontaktu s Verstappenem.
Po startu byly vyšetřovány dva incidenty. Sainz byl podezřelý z toho, že poslal Hamiltona ven z trati. Verstappen zase vzbudil pozornost komisařů tím, že střihnul úvodní zatáčku. Ani v jednom z těchto případů se ale netrestalo.
Zajímavá komunikace probíhala mezi Hamiltonem a Mercedesem. Z ní se zdálo, že sedminásobný mistr světa není spokojen s tím, že nasadil přechodné pneumatiky: "Říkal jsem vám to, nemám žádnou přilnavost. Do budoucna mě zkrátka musíte více poslouchat," postěžoval si.
Norris hlásil, že trať osychá velmi pomalu. Verstappen naháněl osmého Vettela a Pérez navýšil svůj náskok před Leclercem na vteřinu a půl. Russell figuroval v šestém kole na 17. pozici. Kromě Albona, který se v prvním kole roztočil, zdolal po startu z boxů také Čoua a Latifiho. Před sebou měl Bottase, na kterého ztrácel sekundu.
Magnussen sice zvládal jet i s poškozeným předním křídlem a držel 12. místo, sportovní komisaři ale z něčeho takového nadšení nebyli. Dánovi ukázali černo-oranžovou vlajku. To znamenalo, že musí zajet do boxů a křídlo vyměnit.
V sedmém kole došlo ke kolizi mezi Latifim a Čouem. Pilot Alfy Romeo útočil na Kanaďana v nájezdu do čtvrté zatáčky. Pilot Williamsu ale namáčkl Čoua do zdi, což později ve vysílačce sám přiznal. Zatímco Čou kvůli poškozením odstoupil, Latifi byl schopen pokračovat do boxů. Měl ale poškozené zavěšení, s čímž mechanici nemohli nic udělat. I Latifi tím pádem odstoupil.
Kvůli odstavenému vozu Čoua a úlomkům na dráze vyjel v 9. kole na trať zpomalovací vůz. Ještě předtím zamířil do boxů Magnussen, aby vyměnil přední křídlo. Nazul také nové pneumatiky, zůstával však na přechodné sadě.
K dramatickému momentu došlo těsně před výjezdem zpomalovacího vozu také mezi Russellem a Bottasem. Pilot Mercedesu se pokusil v sedmé zatáčce odvážně zaútočit na Bottase. Brit ale nedobrzdil a vycestoval ven z trati. Ještě předtím navíc došlo mezi ním a Bottasem ke kontaktu.
Za zpomalovacím vozem kroužili piloti v pořadí Pérez, Leclerc, Sainz, Hamilton, Norris, Alonso, Gasly, Vettel, Verstappen, Cunoda, Stroll, Ricciardo, Schumacher, Ocon, Bottas, Russell, Albon a Magnussen. V 11. kole se začalo znovu závodit.
Pérez udržel bez problémů první místo před Leclercem. O první předjížděcí manévr po restartu se postaral Verstappen. Ten zdolal Vettela a posunul se na osmé místo. Ještě ve stejném kole navíc pokořil i Gaslyho.
Pérez brzy navýšil náskok před Leclercem na jednu sekundu. Verstappen se krátce po předjetí Gaslyho začal dotahovat na Alonsa. Pro Španěla byla letošní Velká cena Singapuru 350. závodem ve F1. Tím se stal v této statistice novým rekordmanem.
Leclerc zajel ve 13. kole nejrychlejší čas závodu. Rozestup mezi ním a Pérezem ovšem stále zůstával na zhruba jedné sekundě. Verstappen už dýchal Alonsovi na záda a naznačoval útok.
Zatímco v předchozích případech se Verstappen dostal před své soupeře velmi rychle, Alonso mu dával zabrat více. I v 15. kole totiž stále zůstával za jeho zády. V době, kdy Verstappen naháněl Alonsa, byl vyšetřován komisaři za kolizi s Magnussenem z úvodu. Ta ale byla nakonec označena jako závodní incident.
Trať stále více osychala. Norris uvedl, že jeho přechodné gumy už nemají žádný vzorek a v podstatě se z nich tak stávají suché pneumatiky. To znamenalo, že bychom teoreticky nemuseli během závodu vidět přezouvání. Verstappen ovšem uvedl, že trať je stále příliš mokrá.
Pérez navýšil v 19. kole svůj náskok už na dvě sekundy. Verstappen stále jezdil těsně za Alonsem, pořád na něj ale nenacházel recept. Pilot Red Bullu si navíc stěžoval na velké prodlevy při řazení směrem nahoru.
Podobně jako Verstappen zůstával zaseklý za soupeřem také Russell. Pilot Mercedesu jezdil za Bottasem a byl pořád až šestnáctý.
Zanedlouho se ale Verstappenovi konečně uvolnila cesta. Alonso totiž odstavil svůj vůz kvůli problémům s motorem. Jubilejní 350. závod mu tak dobrý výsledek nepřinesl. Byla vyhlášena fáze virtuálního zpomalovacího vozu.
U Mercedesu se rozhodli zariskovat. Brit si dojel pro střední směs suchých pneumatik. Po zastávce se propadl na 17. místo a po návratu na dráhu navíc zápasil se svým vozem.
Ve 23. kole se znovu začalo závodit. Dramatizovat se začala situace v boji o třetí místo. Hamilton se totiž dotáhl na Sainze.
Russellův přechod na suché pneumatiky se zatím nejevil jako moudré rozhodnutí. Ve 24. kole zajel o sedm sekund pomalejší čas než Pérez.
Ve 26. kole došlo k nehodě Albona. Thajec se zapíchnul do bariéry v osmé zatáčce. Zvládl sice pokračovat v jízdě, při nárazu ale přišel o přední křídlo a musel proto do boxů. Kvůli přednímu křídlu, které na dráze zůstalo, byla vyhlášena další fáze virtuálního zpomalovacího vozu.
Albon sice do boxů zajel, nakonec ale mechanici zjistili, že na voze jsou větší poškození než jen přední křídlo. Pro Thajce proto závod skončil.
Tou dobou už skončila neutralizace a začalo se závodit. To ale netrvalo dlouho. Ve 28. kole totiž znovu vlály žluté vlajky. Oconovi stejně jako jeho kolegovi Alonsovi vypověděla službu pohonná jednotka. I pro druhého jezdce Alpine tak závod skončil. Ani v tomto případě se situace neobešla bez virtuálního zpomalovacího vozu.
Mechanici Ferrari byli připraveni na značkách. Leclerc ani Sainz ovšem do boxů nezamířili a pokračovali v jízdě. Italové tak jenom blafovali.
Hamilton jezdil během fáze virtuálního zpomalovacího vozu nalepen na Sainze. Chystal si půdu pro útok při restartu. Brit si stěžoval, že ho pilot Ferrari vybržďuje. Restart závodu si ale Sainz pohlídal a zůstal třetí.
Na problémy si zadělal Verstappen. Ten se totiž v době, kdy končil virtuální zpomalovací vůz, na okamžik předjel Norrise. Vzápětí mu ale pozici vrátil.
Po restartu Verstappen Norrise naháněl. Russellovi se dařilo zrychlovat a postupně se dostal na čas 2:02,097. Stále ale zaostával za před ním jedoucím Magnussenem o více než tři sekundy na kolo.
V polovině závodu vedl Pérez o téměř tři sekundy před Leclercem. Na Monačana už ztrácel 18 sekund týmový kolega Sainz. Za ním byl čtvrtý Hamilton. Páté místo patřilo Norrisovi, šesté Verstappenovi, sedmé Gaslymu, osmé Vettelovi, deváté Strollovi a desáté Ricciardovi.
28 kol před koncem nastala další pohroma pro Mercedes. Hamilton totiž nedobrzdil do sedmé zatáčky a naboural do bariéry. Kvůli tomu ztratil a na trať se vrátil jako pátý mezi Norrise s Verstappenem. Sedminásobný šampion měl poškozené přední přítlačné křídlo, to však neviděl a svému inženýrovi tak řekl, že je auto v pořádku.
Russellovi mezitím začaly fungovat suché pneumatiky a konečně zajížděl rychlé časy. Na to postupně začali jezdci reagovat. Do boxů zajeli Magnussen, Bottas, Cunoda a Gasly. Ve 35. kole stavěli i Leclerc a Hamilton s Vettelem. Většina nazouvala střední směs. Výjimkou byl Bottas, který jel na měkké.
Leclerc se propadl po zastávce na třetí místo. Hamilton spadl na devátou příčku. Kvůli výměně křídla navíc ztratil extra čas a díky tomu ho překonal i Vettel, který stavěl ve stejném kole.
Kolo po Leclercovi zajeli pro suché gumy také Pérez, Sainz a Verstappen. Cunoda se na suchých pneumatikách nesvezl dlouho. Ve 36. kole totiž boural v desáté zatáčce. Tentokrát už si situace vyžádala skutečný zpomalovací vůz.
Russell sice přezouval jako první na suché gumy, i on ale zajel pro novou střední sadu. Přezuli i poslední piloti na přechodných gumách, tedy Norris s Ricciardem. Zejména Ricciardovi se pozdější zastávka vyplatila. Dostal se totiž na šestou pozici.
Za zpomalovacím vozem jezdili piloti v pořadí Pérez, Leclerc, Sainz, Norris, Verstappen, Ricciardo, Stroll, Vettel, Hamilton, Gasly, Schumacher, Bottas, Magnussen a Russell. Zbytek už v závodě nepokračoval. Většina pilotů kroužila po dráze na střední směsi. Výjimkami byli Ricciardo a Bottas, kteří nazuli měkkou směs. Do konce závodu ale stále zbývalo 23 kol.
Závod už se blížil ke svému dvouhodinovému limitu. Do jeho konce zbývalo už jen 37 minut a zdálo se, že nebude odjeta plná vzdálenost.
Pérez si po restartu pohlídal první místo. Ke změnám nedocházelo ani za ním. Verstappen se v šesté zatáčce pokusil zaútočit na Norrise. Podobně jako Hamilton o pár kol předtím ale situaci neodhadl, probrzdil a vycestoval do únikové zóny. Kvůli tomu spadl až na osmou pozici. Za sebou měl navíc dotírajícího Hamiltona.
Tím ale Verstappenovo trápení nekončilo. Gumy totiž probrzdil natolik, že musel do boxů. Spadl na 14. pozici. Pro závěr závodu obul měkkou směs pneumatik.
Do větších potíží se dostal i Russell. Ten kolidoval se Schumacherem a tím si přivodil defekt pneumatiky.
Leclercovi to na suchých gumách jelo lépe. Dotáhl se totiž na Péreze a jel v těsném závěsu za ním. Mexičan se navíc měl důvod obávat penalizace. Sportovní komisaři ho podezřívali z toho, že si při restartu závodu nechal větší vzdálenost od zpomalovacího vozu, než dovolují pravidla. A aby toho nebylo málo, stěžoval si Pérez i na problémy s motorem.
Verstappen zajel nejrychlejší kolo závodu, na jedenáctého Magnussena ale stále ztrácel téměř 5 sekund. Rychlost měl i Norris, který se dotahoval na Sainze.
Leclerc pořád naháněl Péreze. Mexičan už se ale začínal rozjíždět. Zajel totiž nejrychlejší kolo závodu. Pilot Ferrari byl ale stále natolik blízko, aby mohl na rovinkách využívat systému DRS. O kolo později navíc sebral Pérezovi nejrychlejší kolo. Boj o vítězství zůstával více než otevřený.
V osmé zatáčce už Leclerc naznačil útok na Péreze. Stále ale zůstával za pilotem Red Bullu. Sportovní komisaři současně oznámili, že incident mezi Russellem a Schumacherem nebude dále vyšetřován.
Pérez sice držel Leclerca stále za svými zády, občas jsme ale mohli u Péreze vidět nějakou tu chybu. Poté byl ale širší Leclerc a Mexičan rázem poodjel. Svůj náskok zvýšil na sekundu a půl.
Verstappen se snažil minimalizovat škody. Posouval se dopředu a když 14 minut před koncem předjel Bottase, už byl desátý. Sportovní komisaři oznámili, že údajný Pérezův prohřešek při jízdě za zpomalovacím vozem bude vyšetřován až po závodě.
Pár okamžiků po Bottasovi si Verstappen poradil i s Gaslym. Posunul se tak na devátou příčku. Leclerc udělal další chybu a jeho ztráta na Péreze už se blížila třem sekundám. Od inženýra dostal informaci, že musí zůstat do pěti sekund, kdyby byl Pérez náhodou skutečně potrestán. Pilot Red Bullu dostal opačnou instrukci, tedy ať navýší svůj náskok na více než pět sekund.
Russell zajel devět minut před koncem pro nové měkké pneumatiky. Byl však poslední a nezdálo se, že by měl získat body. Jeho týmovému kolegovi Hamiltonovi hrozilo, že ztratí pozici. Za jeho zády byl totiž Verstappen, který měl měkčí pneumatiky.
Z bitvy o osmé místo se postupně stal boj o sedmou příčku. Hamilton s Verstappenem se totiž dotáhli na Vettela. Necelé dvě minuty před koncem se Hamilton pokusil zaútočit na Vettela. Byl ale příliš široký a toho využil Verstappen, aby se dostal dopředu.
To už ale závod směřoval do cíle. Pérez projel cílem jako první a svůj náskok před Leclercem dokázal navýšit na více než sedm sekund. To znamená, že i kdyby dostal pětisekundový trest za prohřešek během fáze zpomalovacího vozu, vítězství si udrží. Za ním dojely vozy Ferrari. Druhý skončil Leclerc a třetí Sainz. Verstappen v závěru předjel i Vettela a nakonec skončil sedmý.
Aktualizace: Sergio Pérez byl po závodě skutečně penalizován. Za to, že ignoroval pokyn z ředitelství závodu, aby se více přiblížil ke zpomalovacímu vozu, dostal pět sekund. Za nedodržení povinného odstupu maximálně deseti délek vozu obdržel napomenutí. Vítězství mu tak zůstalo.
p. | jezdec | tým | motor | čas/odstup | kol | body |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Sergio Pérez | Red Bull | Red Bull | 2:02:20,238 | 59 | 25 |
2. | Charles Leclerc | Ferrari | Ferrari | +2,595 | 59 | 18 |
3. | Carlos Sainz | Ferrari | Ferrari | +10,305 | 59 | 15 |
4. | Lando Norris | McLaren | Mercedes | +21,133 | 59 | 12 |
5. | Daniel Ricciardo | McLaren | Mercedes | +53,282 | 59 | 10 |
6. | Lance Stroll | Aston Martin | Mercedes | +56,330 | 59 | 8 |
7. | Max Verstappen | Red Bull | Red Bull | +58,825 | 59 | 6 |
8. | Sebastian Vettel | Aston Martin | Mercedes | +60,032 | 59 | 4 |
9. | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes | +61,515 | 59 | 2 |
10. | Pierre Gasly | AlphaTauri | Red Bull | +69,576 | 59 | 1 |
11. | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | Ferrari | +88,844 | 59 | 0 |
12. | Kevin Magnussen | Haas | Ferrari | +92,610 | 59 | 0 |
13. | Mick Schumacher | Haas | Ferrari | 1 kolo | 58 | 0 |
14. | George Russell | Mercedes | Mercedes | 2 kola | 57 | 0 |
DNF | Juki Cunoda | AlphaTauri | Red Bull | - | 34 | 0 |
DNF | Esteban Ocon | Alpine | Renault | - | 26 | 0 |
DNF | Alexander Albon | Williams | Mercedes | - | 25 | 0 |
DNF | Fernando Alonso | Alpine | Renault | - | 20 | 0 |
DNF | Nicholas Latifi | Williams | Mercedes | - | 7 | 0 |
DNF | Čou Kuan-jü | Alfa Romeo | Ferrari | - | 6 | 0 |
Průběžné pořadí MS F1 v Poháru jezdců - 2022
p. | Jezdec | ∑ | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Max Verstappen | 341 | - | 25 | - | 34 | 26 | 25 | 15 | 25 | 25 | 6 | 27 | 25 | 25 | 26 | 26 | 25 | 6 | |||||
2. | Charles Leclerc | 237 | 26 | 19 | 26 | 15 | 18 | - | 12 | - | 10 | 12 | 32 | - | 8 | 8 | 15 | 18 | 18 | |||||
3. | Sergio Pérez | 235 | - | 12 | 18 | 24 | 12 | 19 | 25 | 19 | - | 18 | 4 | 12 | 10 | 18 | 10 | 9 | 25 | |||||
4. | George Russell | 203 | 12 | 10 | 15 | 12 | 10 | 15 | 10 | 15 | 12 | - | 17 | 15 | 15 | 12 | 18 | 15 | - | |||||
5. | Carlos Sainz | 202 | 18 | 15 | - | 5 | 15 | 12 | 18 | - | 19 | 25 | 6 | 11 | 12 | 15 | 4 | 12 | 15 | |||||
6. | Lewis Hamilton | 170 | 15 | 1 | 12 | - | 8 | 10 | 4 | 12 | 15 | 16 | 16 | 18 | 19 | - | 12 | 10 | 2 | |||||
7. | Lando Norris | 100 | - | 6 | 10 | 19 | - | 4 | 9 | 2 | - | 8 | 6 | 6 | 6 | - | 6 | 6 | 12 | |||||
8. | Esteban Ocon | 66 | 6 | 8 | 6 | - | 4 | 6 | - | 1 | 8 | - | 13 | 4 | 2 | 6 | 2 | - | - | |||||
9. | Fernando Alonso | 59 | 2 | - | - | - | - | 2 | 6 | 6 | 2 | 10 | 1 | 8 | 4 | 10 | 8 | - | - | |||||
10. | Valtteri Bottas | 46 | 8 | - | 4 | 12 | 6 | 8 | 2 | - | 6 | - | - | - | - | - | - | - | - | |||||
11. | Daniel Ricciardo | 29 | - | - | 8 | 3 | - | - | - | 4 | - | - | 2 | 2 | - | - | - | - | 10 | |||||
12. | Sebastian Vettel | 24 | - | 4 | - | - | 1 | 8 | - | 2 | - | - | 1 | 4 | - | - | 4 | |||||||
13. | Pierre Gasly | 23 | - | 4 | 2 | - | - | - | - | 10 | - | - | - | - | - | 2 | - | 4 | 1 | |||||
14. | Kevin Magnussen | 22 | 10 | 2 | - | 3 | - | - | - | - | - | 1 | 6 | - | - | - | - | - | - | |||||
15. | Lance Stroll | 13 | - | - | - | 1 | 1 | - | - | - | 1 | - | - | 1 | - | - | 1 | - | 8 | |||||
16. | M. Schumacher | 12 | - | - | - | - | - | - | - | - | 4 | 8 | - | - | - | - | - | - | ||||||
17. | Juki Cunoda | 11 | 4 | - | - | 6 | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | |||||
18. | Čou Kuan-jü | 6 | 1 | - | - | - | - | - | - | - | 4 | - | - | - | - | - | - | 1 | - | |||||
19. | Alexander Albon | 4 | - | - | 1 | - | 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - | - | ||||||
20. | Nyck De Vries | 2 | 2 | |||||||||||||||||||||
21. | Nicholas Latifi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ||||||
22. | Nico Hülkenberg | - | - | - |
Průběžné pořadí MS F1 v Poháru konstruktérů - 2022
p. | Jezdec | ∑ | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Red Bull | 576 | - | 37 | 18 | 58 | 38 | 44 | 40 | 44 | 25 | 24 | 31 | 37 | 35 | 44 | 36 | 34 | 31 | |||||
2. | Ferrari | 439 | 44 | 34 | 26 | 20 | 33 | 12 | 30 | - | 29 | 37 | 38 | 11 | 20 | 23 | 19 | 30 | 33 | |||||
3. | Mercedes | 373 | 27 | 11 | 27 | 12 | 18 | 25 | 14 | 27 | 27 | 16 | 33 | 33 | 34 | 12 | 30 | 25 | 2 | |||||
4. | McLaren | 129 | - | 6 | 18 | 22 | - | 4 | 9 | 6 | - | 8 | 8 | 8 | 6 | - | 6 | 6 | 22 | |||||
5. | Alpine | 125 | 8 | 8 | 6 | - | 4 | 8 | 6 | 7 | 10 | 10 | 14 | 12 | 6 | 16 | 10 | - | - | |||||
6. | Alfa Romeo | 52 | 9 | - | 4 | 12 | 6 | 8 | 2 | - | 10 | - | - | - | - | - | - | 1 | - | |||||
7. | Aston Martin | 37 | - | - | - | 5 | 1 | - | 1 | 8 | 1 | 2 | - | 1 | 1 | 4 | 1 | - | 12 | |||||
8. | Haas | 34 | 10 | 2 | - | 3 | - | - | - | - | - | 5 | 14 | - | - | - | - | - | - | |||||
9. | AlphaTauri | 34 | 4 | 4 | 2 | 6 | - | 1 | - | 10 | - | - | - | - | - | 2 | - | 4 | 1 | |||||
10. | Williams | 6 | - | - | 1 | - | 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - | 2 | - |
Zdroj: vlastní reportáž redakce, úvodní foto: Red Bull