Chceš předjíždět? Nejdřív si musíš "nabrzdit"
FIA prosazuje systém umožňující využít tepla z brzd.
Max Mosley coby prezident FIA prosazuje návrh zařízení, které by umožnilo využívat energie, tvořené při bzrdění, k navýšení výkonu pro předjížděcí manévr. Právě předjíždění je hlavní věc, kterou si fanoušci v anketě pořádané FIA žádají.
Systém se již delší dobu diskutuje mezi týmy a automobilkami, s výsledky ankety Max Mosley o to více usiluje o zavedení systému.
To umožní využít nashromážděné energie, která je tvořená teplem vzniklým při bzrdění, k navýšení výkonu až o 60 koní. Systém klasického turba je ve formuli 1 zakázán, ekvivalentní systém by se ale podle Mosleyho měl zavést.
Energetická kontrolní jednotka je připojena mezi generátor na zadná části vozu a jakýmsi "kondenzátorem" energie. Tato jednotka bude pravděpodobně součástí ECU - elektronické kontrolní jednotky. Bude vyžadovat intenzívní chlazení a bude nejspíš zamontována do chladicího systému. Aktivace by se pak děla zmáčknutím tlačíka na volantu.
V zámořské sérii ChampCars se využívá systém Push to Power, jehož jezdci mohou využít v součtu po omezenou dobu.