Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Nico Rosberg: Formule 1 není GP2

Nico Rosberg: Formule 1 není GP2

Po Grand Prix Španělska - Williams

Mark Webber (9.): „Naše dnešní strategie byla podobná té mnoha ostatních, nebyli jsme tu však dostatečně rychlí. Zimní testování tady v Barceloně nebylo jednoduché, stejně tak tento víkend a závod samotný. Dojet se ztrátou jednoho kola není dobré, ale všichni ve Williamsu se budou snažit předvést se v lepším světle za dva týdny v Monte Carlu.“

Nico Rosberg (11.): „Formule 1 se liší od GP2, kde můžete bojovat v jakékoli části závodu a často tak získat body. Formule 1 je zkrátka něco jiného a může se stát, že na bodech nedojedete, tak jako dnes. Celkově závod neprobíhal špatně, ze třináctého startovního místa jsem se posunul na konečné jedenácté. Bohužel jsem se při druhé zastávce v boxech propadl za Trulliho, což mě stálo čas v posledním úseku závodu.

I když jsem se snažil, nedokázal jsem se před něho dostat. Dnes jsem také poprvé zažil jaké to je být předjet o kolo a není to hezký pocit! Pozitivní věcí je, že jsme se s Markem oba dostali do cíle. Teď se těším na Monako, kde budeme startovat s novým motorem a kde bychom měli být silní. Loni jsem v GP2 dojel v Monaku třetí, což je pro mě dobrým znamením.“

Sam Michael, technický ředitel: „Je pro nás samozřejmě zklamáním, že jsme dojeli mimo body. Oba vozy dokončily závod, což je dobré, chceme ale zajistit, abychom byli v Monaku znatelně lepší. Mark a Nico dobře odstartovali, ale v prvním kole ztratili. Do konce závodu se pak potýkali s jízdou ve vláčku pomalejších vozů. S tím se dá v Barceloně těžko něco udělat.“

Sean O´Mahony, šéf techického oddělení, Cosworth: „Dnešek byl pro nás frustrující. Obě auta byla jasně rychlá, když nebyla zdržována. Na druhou stranu je dobré, že oba motory řady 4 vydržely oba závody. O motory jsme neměli v průběhu závodu strach, až na vysoké teploty oleje na začátku závodu kvůli teplejšímu vzduchu, než se předpovídalo.“