Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Jaké je vlastně rozložení sil před startem sezóny?

Jaké je vlastně rozložení sil před startem sezóny?

Coulthard, Webber, Trulli a Heidfeld se pokusili nastínit situaci.

První Velká cena se nezadržitelně blíží a množí se spekulace o tom, kdo vytáhne v Melbourne eso z rukávu, a kdo bude naopak držet černého Petra.

Každý z pilotů pochopitelně dává svému týmu slušné šance, přesto se ale pojďme podívat, jaké odpovědi nám nabídli piloti některých stájí.

Začněme u jezdců Red Bullu.

"Opravdu jsme se značně zlepšili," tvrdí David Coulthard. "Podle mého názoru jsou vepředu Ferrari a McLaren, pak následuje skupinka nejistoty, která čítá BMW, Williams, Renault a nás. Spousta kluků bude bojovat o čtvrtá místa.

Stupně vítězů budou ztěží k dosažení, pokud obě Ferrari a oba McLareny dokončí závod, ale myslím si, že máme ještě potenciál zlepšit se."

Mark Webber byl poněkud zdrženlivější: "Je to velmi těsné mezi všemi. Jsme někde ke konci bodované osmičky. Mezi Williamsem, Renaultem a všemi ostatními je to vážně o kousek. Ferrari jsou jinde, pak následuje McLaren, za nimi BMW a pak ostatní."

Stejnou otázku dostal rovněž pilot BMW Nick Heidfeld.

"Samozřejmě že se snažím dostat určitý obrázek o celé situaci," pověděl německý pilot. "Ale musím říct to samé jako vždy, nevíme kolik paliva měli ostatní v nádržích. Odhaduji ale, že Ferrari má náskok před McLarenem a poté doufám následujeme my jako nejlepší z ostatních.

Snažím se je po očku sledovat a poslouchat, co říkají. Nemám to ověřené, je to jen můj osobní pocit."

Poslední, kdo se podělil o své domněnky, je pilot hájící barvy Toyoty, se kterou se moc nepočítá, Jarno Trulli.

"Jsem vcelku optimistický," řekl Trulli. "Je skoro jisté že někoho můžeme překvapit a určitým týmům dokážeme pořádně zatopit. Můžeme být konkurenceschopní. Zapomeňme na chvilku na Ferrari a McLaren, ti jsou několik krůčku napřed, ale ostatní jsou v dosahu."