Heidfeldova pozice u BMW je stále nejistá
Jeho manažeři prý už zjišťují všechny možné varianty pro rok 2009.
Nick Heidfeld by dnes už nejspíš ani nepotřeboval svůj plnovous, aby okolí souhlasilo, že patří ke zkušeným jezdcům. Jeho spolehlivé výkony v posledních letech jen zvyšovaly jeho jezdecký kredit.
Letos se však štěstěna od malého Němce trochu odvrátila, ve velké většině dosavadní sezóny byl totiž porážen svým kolegou Robertem Kubicou.
Spekulace, že by se mohlo BMW Heidfelda zbavit, tak na sebe nenechaly dlouho čekat. Rodák z Mönchengladbachu se pak trochu zmátořil a svou ztrátu na Kubicu stahoval.
V neděli ovšem přišlo další vystřízlivění. Quick Nick příliš nedostál své přezdívce a skončil mimo body na devátém místě, zatímco Kubica skončil na stupních vítězů.
"Když jsme v pozici, kdy na to máme, potřebujeme, aby body získávaly oba naše vozy," podotkl po Grand Prix Evropy šéf BMW Mario Theissen.
Zbavení se Heidfelda by ovšem BMW mohlo přijít draho. Má totiž nejspíš podepsanou smlouvu i pro rok 2009. Při porušení kontraktu by BMW Nickovi muselo zaplatit mnohamilionové odstupné.
Německé deníky se o situaci kolem Heidfelda velice zajímají. Jejich pozornosti neušly návštěvy Heidfeldova manažera Andreho Theuerzeita v motorhomu Red Bullu, kde údajně sondoval situaci ohledně volných míst u Toro Rossa.
Co se však zdá být jisté, je to, že Heidfeld neskončí u Hondy. Sám Nick Fry potvrdil, že japonský tým Heidfelda v hledáčku nemá.