Willis: "KERS nepomůže předjíždění."
Zásadnější vliv bude mít nová aerodynamika.
Technický ředitel Red Bullu Geoff Willis tvrdí, že nový systém rekuperace kinetické energie KERS, který bude možno používat od příští sezóny, nepomůže předjíždění.
Tím, co by mělo zvýšit zajímavost závodů formule 1 by měla podle Willise být aerodynamika, která pro příští rok podlehne radikálním změnám.
"Myslím, že se týmy brzy naučí zacházet s KERS a optimalizovat jej, ale předjíždění to moc nepomůže. Je to technologie vyvíjená na cestovních vozech a její aplikace do formule 1 bude omezená.
Nová pravidla ohledně aerodynamiky budou hlavním faktorem, který změní závodí ve smyslu vytvoření nových možností k předjíždění.
Redukování velikosti zadního křídla umožní jezdcům závodit mnohem blíž, protože ztráta přítlaku nebude v závěsu tak radikální."
Willis ale také tvrdí, že týmy budou stejně vyvíjet své vozy tak, aby vozům v závěsu ztížily předjíždění.