Testy zakončil v čele Bianchi, Král znovu v první desítce
Testy GP2 Asia, Yas Marina - 4. den
Jules Bianchi ukončil nejrychlejším časem poslední předsezónní test GP2 Asia, jenž se jel na zkrácené verzi okruhu Yas Marina, která bude už o víkendu hostit také úvodní podnik letošní asijské sezóny. Český závodník Josef Král se opět předvedl dobře, když se v obou částech dnešního testu dostal do první desítky.
V úvodu se do čela vyšvihl Esteban Gutierrez, loňský šampion nového seriálu GP3. Mexičan byl však brzy sesazen svým týmovým kolegou Bianchim, který pak svůj výkon ještě vylepšil a jako jediný se během těchto dvou dnů dostal pod hranici 96 sekund.
Na druhé místo se posunul Davide Valsecchi v barvách týmu AirAsia. První čtyřku uzavřeli jezdci týmu iSport, Sam Bird a Marcus Ericsson. Josef Král vyjel velmi slušné šesté místo se ztrátou necelé půl sekundy.
Odpolední část byla tentokrát o něco pomalejší, neboť se jezdci a týmy zaměřili na závodní simulace. Do vedení se dostal Dani Clos před Johnnym Cecottem. První dvě hodiny se pak pořadí příliš neměnilo, přičemž jízdy byly dvakrát krátce přerušeny červenými vlajkami.
V závěrečné hodině Close sesadil z prvního místa Luiz Razia, toho následně překonal jeho týmový kolega Davide Valsecchi, který své vedení ještě pojistil dalším nejrychlejším kolem. Razia však také porychlil a nakonec za Italem zaostal o nicotných 13 tisícin sekundy.
Krátce před poslední červenou vlajkou na třetí místo poskočil Marcus Ericsson. Deset minut pře d koncem se přerušovalo kvůli kolizi Romaina Grosjeana s Valsecchim. V závěrečných minutách se pak na třetí místo znovu posunul Sam Bird.
Josef Král zakončil předsezónní testování sedmým místem v odpolední části. To znamená, že s výjimkou první části prvního dne, která byla výrazně poznamenána písečnou bouří, se český jezdec vždy vešel do první desítky.
Letošní sezóna GP2 Asia začíná už o tomto víkendu, kdy se první podnik pojede právě na zkrácené verze okruhu Yas Marina v Abú Zabí.
Fotogalerii z dnešního dne naleznete zde.
Dopolední časy:
p.
|
Jezdec | Tým | Čas | Odstup | Kol |
1.
|
J.Bianchi | Lotus ART |
1:35.940
|
|
34
|
2.
|
D.Valsecchi | Team AirAsia |
1:36.025
|
+ 0.085
|
37
|
3.
|
S.Bird | iSport International |
1:36.154
|
+ 0.214
|
30
|
4.
|
M.Ericsson | iSport International |
1:36.175
|
+ 0.235
|
26
|
5.
|
E.Gutierrez | Lotus ART |
1:36.366
|
+ 0.426
|
30
|
6.
|
J.Král | Arden International |
1:36.403
|
+ 0.463
|
32
|
7.
|
M.Chilton | Carlin |
1:36.413
|
+ 0.473
|
24
|
8.
|
D.Clos | Racing Engineering |
1:36.430
|
+ 0.490
|
23
|
9.
|
C.Pic | Barwa Addax Team |
1:36.491
|
+ 0.551
|
37
|
10.
|
A.Caldarelli | Ocean Racing Technology |
1:36.609
|
+ 0.669
|
31
|
11.
|
G.van der Garde | Barwa Addax Team |
1:36.613
|
+ 0.673
|
26
|
12.
|
L.Razia | Team AirAsia |
1:36.739
|
+ 0.799
|
27
|
13.
|
J.Palmer | Arden International |
1:36.751
|
+ 0.811
|
44
|
14.
|
R.Gonzalez | Trident Racing |
1:36.771
|
+ 0.831
|
26
|
15.
|
S.Coletti | Trident Racing |
1:36.832
|
+ 0.892
|
25
|
16.
|
M.Herck | Scuderia Coloni |
1:36.835
|
+ 0.895
|
19
|
17.
|
F.Fauzy | Super Nova Racing |
1:36.914
|
+ 0.974
|
28
|
18.
|
R.Grosjean | DAMS |
1:36.983
|
+ 1.043
|
28
|
19.
|
F.Leimer | Rapax |
1:37.009
|
+ 1.069
|
38
|
20.
|
J.Leal | Rapax |
1:37.055
|
+ 1.115
|
35
|
21.
|
M.Aljošin | Carlin |
1:37.082
|
+ 1.142
|
14
|
22.
|
O.Turvey | Ocean Racing Technology |
1:37.244
|
+ 1.304
|
24
|
23.
|
J.Jakes | Scuderia Coloni |
1:37.326
|
+ 1.386
|
32
|
24.
|
J.Cecotto | Super Nova Racing |
1:37.415
|
+ 1.475
|
20
|
25.
|
N.Berthon | Racing Engineering |
1:37.521
|
+ 1.581
|
22
|
26.
|
P.Varhaug | DAMS |
1:37.540
|
+ 1.600
|
32
|
Odpolední časy:
p.
|
Jezdec | Tým | Čas | Odstup | Kol |
1.
|
D.Valsecchi | Team AirAsia |
1:36.159
|
|
21
|
2.
|
L.Razia | Team AirAsia |
1:36.172
|
+ 0.013
|
31
|
3.
|
S.Bird | iSport International |
1:36.277
|
+ 0.118
|
31
|
4.
|
M.Ericsson | iSport International |
1:36.464
|
+ 0.305
|
26
|
5.
|
C.Pic | Barwa Addax Team |
1:36.493
|
+ 0.334
|
20
|
6.
|
R.Gonzalez | Trident Racing |
1:36.527
|
+ 0.368
|
26
|
7.
|
J.Král | Arden International |
1:36.541
|
+ 0.382
|
35
|
8.
|
M.Chilton | Carlin |
1:36.568
|
+ 0.409
|
37
|
9.
|
S.Coletti | Trident Racing |
1:36.575
|
+ 0.416
|
24
|
10.
|
D.Clos | Racing Engineering |
1:36.619
|
+ 0.460
|
38
|
11.
|
F.Leimer | Rapax |
1:36.670
|
+ 0.511
|
22
|
12.
|
J.Leal | Rapax |
1:36.700
|
+ 0.541
|
25
|
13.
|
M.Herck | Scuderia Coloni |
1:36.716
|
+ 0.557
|
28
|
14.
|
J.Cecotto | Super Nova Racing |
1:36.721
|
+ 0.562
|
32
|
15.
|
A.Caldarelli | Ocean Racing Technology |
1:36.727
|
+ 0.568
|
35
|
16.
|
F.Fauzy | Super Nova Racing |
1:36.845
|
+ 0.686
|
24
|
17.
|
G.van der Garde | Barwa Addax Team |
1:36.918
|
+ 0.759
|
16
|
18.
|
M.Aljošin | Carlin |
1:37.054
|
+ 0.895
|
24
|
19.
|
O.Turvey | Ocean Racing Technology |
1:37.201
|
+ 1.042
|
29
|
20.
|
R.Grosjean | DAMS |
1:37.219
|
+ 1.060
|
20
|
21.
|
P.Varhaug | DAMS |
1:37.311
|
+ 1.152
|
35
|
22.
|
J.Palmer | Arden International |
1:37.554
|
+ 1.395
|
30
|
23.
|
J.Jakes | Scuderia Coloni |
1:37.632
|
+ 1.473
|
14
|
24.
|
E.Gutierrez | Lotus ART |
1:38.548
|
+ 2.389
|
42
|
25.
|
N.Berthon | Racing Engineering |
1:38.683
|
+ 2.524
|
24
|
26.
|
J.Bianchi | Lotus ART |
1:38.707
|
+ 2.548
|
34
|