Na Hungaroringu bude DRS zóna na cílové rovince
První zatáčka nabízí jedno z mála možných míst k předjíždění.
FIA určila, že během Velké ceny Maďarska se systém pohyblivého elementu zadního křídla DRS bude moci používat na cílové rovince.
Ačkoliv se Mezinárodní automobilová federace (FIA) rozhodla v některých závodech letošní sezóny vytyčit hned dvě zóny, kde bude tento systém možné využít, na úzké a zamotané trati u Budapešti bude zóna jen jedna.
Úsek DRS začne 70 metrů za apexem poslední zatáčky. Detekční zóna, která bude měřit vzdálenost mezi oběma vozy, pak bude již před závěrečnou zatáčkou.
Hungaroring je znám především tím, že se na něm velmi těžce předjíždí. Nejčastějším dějištěm útoků a předjížděcích manévru je první zatáčka, která před několika lety doznala změn.