Kam kráčí McLaren?
To nám ukáže již blížící se GP Malajsie.
Víkendová Grand Prix Austrálie byla první možností srovnat, jak na tom týmy skutečně jsou. Pro mnohé tato zkušenost nedopadla příliš lichotivě. Do tohoto výčtu spadá i stáj McLaren, od které se očekávalo mnohem více, než nakonec její monoposty předvedly.
Piloti McLarenu startovali do závodu z desátého a dvanáctého místa. Předpovědi Kimiho Räikkönena se bohužel naplnily a v desátém kole odstoupil ze závodu v důsledku poruchy motoru. David Coulthard dojel na osmém místě se ztrátou jednoho kola na vítězného Schumachera. Skot zajel až jedenácté nejrychlejší kolo s neuvěřitelnou ztrátou 2.203 sekundy na nejrychlejšího Schumachera.
Znamená to snad, že by měl McLaren letos vyklidit pozice a bojovat ve středu pole?
Šéfinženýr Renaultu Pat Symonds si to nemyslí.
"Nikdy nepodceňuji nikoho ze svých soupeřů," uvedl Symonds pro Autosport.
"Měli špatný start a je zřejmé, že měli nějaké problémy. Jsou však profesionálové a budou opět silní."
Naváže snad nový monopost MP4-19 na loňský neúspěšný koncept MP4-18, který nikdy nenastoupil do závodu? Má McLaren ještě naději na to, že bude bojovat o Mistrovství světa jezdců a konstruktérů?
Na tyto otázky by nám mohla odpovědět již blížící se GP Malajsie.