Silver Arrow vám dáva křídla
Na Twitteru Mercedesu se objevil upravený reklamní plakát.
Red Bull jen několik týdnů před Velkou cenou Rakouska na Red Bull Ringu přejmenoval zatáčku Nikiho Laudy, bývalého mistra světa a nevýkonného ředitele týmu Mercedes, na Pirelli Kurve. Rakušan byl z vymazání svého jména z rakouského okruhu nešťastný a okamžitě vymyslel odvetu: "Nejlepší odpovědí by bylo vítězství ve Velké ceně Rakouska."
Laudovo přání Mercedes také splnil a v prví velké ceně konané na Red Bull Ringu obsadil první i druhé místo. To však Mercedesu nestačilo a ještě před závodem se členové týmu dohodli, že v médiích nebudou používat nový název okruhu. Do médií se tak namísto Red Bull Ringu opět vrátil A1 Ring.
"Vyhrát tady, na A1 Ringu, by bylo opravdu skvělé," prohlásil s úsměvem již ve čtvrtek Nico Rosberg. Během víkendu se k němu přidal i Lewis Hamilton, který se ale snažil svá slova i vysvětlit: "Ve skutečnosti vím, že okruh se nyní jmenuje jinak, ale já o něm stále přemýšlím jako o A1 Ringu.“
Britský jezdec zpochybnil i to, zda je Red Bull opravdu domácím týmem: "Jsou (Red Bull) přece britským týmem, sídlícím ve Velké Británii." Načínat toto téma od něj možná nebylo rozumné, vzhledem k blížící se Velké ceně Německa, kterou bude chtít za svou domácí považovat pro změnu Mercedes. Avšak i jeho tým sídlí ve Velké Británii, stejně jako společnost Mercedes AMG High Performance, odpovědná za hybridní pohonné jednotky.
Krotit se ale nemínilo ani marketingové oddělení Mercedesu. To ještě před závodním víkendem obklíčilo Spielberg billboardy pozývajícími na "Heimspielberg" (heim - doma, domů).
Další podezřelé chování zaměstnanců Mercedesu si nějaký čas nevěděl nikdo dost dobře vysvětlit. Kdyby byli přistiženi při fotografování vozu Red Bull RB10, nikdo by se nedivil. Sledovat konkurenci a studovat fotografie konkurenčních vozů k F1 neoddělitelně patří. Na co však byly Mercedesu fotky obrovského býka dohlížejícího na rakouský okruh?
Účel fotek byl zřejmý krátce po závodu, když se na Twitter účtu Mercedesu AMG F1 objevila trochu amatérská fotomontáž:
Na závěr ještě marketingové oddělení Mercedesu pogratulovalo Red Bullu k úspěšnému otevření nového okruhu. I když byly správa i obrázek po čase zmazány, v paměti internetových vyhledávačů zůstal: