Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Mallya: Ecclestone Facebooku nerozumí

Mallya: Ecclestone Facebooku nerozumí

Indický podnikatel zvažuje najmutí profesionála.

V posledních měsících vzrůstá tlak na Bernieho Ecclestona, aby Formuli 1 dostal do sociálních médií, hlavně na Facebook, Twitter a YouTube. Mezi šéfy týmů, kteří by rádi loga svých sponzorů dostali k co největšímu publiku, se už zařadil také majitel Force India. Vijay Mallya má v plánu najít někoho, kdo bude 83 letému Britovi schopen vysvětlit fungování a výhody sociálních médií.

"Nechápu, proč se Bernie vůbec nezajímá o sociální média. Možná je to tím, že se o ně nezajímá ani soukromě a je spíše na televizi", řekl indický podnikatel redaktorovi Autosportu. "Možná budeme muset najít někoho skutečně kvalifikovaného, kdo by ho dokázal přesvědčit a vysvětlil mu, že sociální média musí brát vážně. Tyto média jsou fantastická, ale potřebujeme někoho, kdo to bude schopen vysvětlit Berniemu. Myslím, že pak bude souhlasit."

Mallya také varoval před unáhlenými změnami, které by mohly přijít jako důsledek nízké návštěvnosti na některých okruzích. Návštěvnost totiž nezávisí jen na zajímavosti závodů.

"Bernieho znepokojil klesající zájem o vstupenky, ale neměl by to automaticky připisovat zajímavosti či nezajímavosti závodů. Mohou za tím být i jiné důvody, hlavně cena vstupenek má obrovský dopad na návštěvnost. Kromě toho jsou zde i faktory jako počasí a jiné sportovní události konané ve stejnou dobu. To vše by se mělo prozkoumat a vyhodnotit. Nelze prostě jen říci: Tribuny jsou prázdné, F1 je velká nuda."

Mallyova slova potvrzují i velké rozdíly v návštěvnosti jednotlivých okruhů. Zatímco organizátoři v kanadském Montrealu či anglickém Silverstone mohou být více než spokojeni, v Německu i v Maďarsku byl na tribuny žalostný pohled.