Ferrari nadále s cigaretovým sponzorem
Philip Morris obnovil kontrakt.
Logo Marlbora nenajdeme na monopostech Scuderie Ferrari už pěkných pár let, výrobce cigaret však pokračuje v sponzoringu a smlouvu prodloužil až do roku 2018.
Zatímco většina týmů se musela se svými bohatými tabákovými sponzory rozloučit do roku 2006, Marlboro se nadále objevovalo na červených monopostech alespoň v zemích, kde zákaz reklamy na tabákové výrobky ještě neplatil. Od roku 2008 bylo logo Marlbora nahrazeno jiným, velice podobným, a tým se nadále jmenoval Scuderia Ferrari Marlboro. I to však také skončilo a od roku 2011 se tým už oficiálně jmenuje pouze Scuderia Ferrari. Ani to však jeho mateřskou společnost Philip Morris nezastavilo v sponzorování nejoblíbenějšího týmu F1.
O obnovení smlouvy informoval nový šéf Scuderie Ferrari, Maurizio Arrivabene, který předtím v zastupoval právě Marlboro.