Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Christian Horner "nedávno" podepsal novou smlouvu

Christian Horner "nedávno" podepsal novou smlouvu

Jeho úlohou je vrátit Red Bull na vrchol tabulky.

Po závodě v Rakousku se začaly šířit zvěsti o třesoucím se křesle šéfa Red Bull Racingu, z něhož by Christian Horner mohl snadno spadnout a být nahrazen někým novým. Horner však zprávy popřel a v rozhovoru pro Sky Sports oznámil, že jenom nedávno podepsal novou smlouvu. Jeho cíl je tedy jasný - vrátit tým velkého červeného býka zpět k vítězstvím a titulům.

Ne, nekrade mi to spánek, protože to prostě není pravda,“ řekl Horner. „Teprve nedávno jsem prodloužil svůj kontrakt a s Dietrichem spolu skvěle vycházíme. Mým primárním cílem je dostat Red Bull opět tam, kde jsme byli před 18 měsíci.

Je to prostě nesmysl a ani bych se tím neměl zabývat, ale žijeme ve světě, kde lidé od konkurence něco řeknou a pak se to šíří a dostane se to na internet… To je to špatné na sociálních médiích. Před dvěma týdny jsem měl přebrat Bernieho byznys, teď mě vyhazují z týmu a příští týden možná budu jezdit v jednom z našich vozů.

Horner také prozradil, jak udržuje svůj tým motivovaný a co si slibuje od závodů v Británii a v Maďarsku.

Je důležité, abychom nadále pracovali naplno a odváděli nejlepší práci. Díky tomu můžeme doufat, že když Renault zlepší motor a budeme mít víc výkonu, budeme připraveni ho využít. Takže postupujeme stejně jako v předchozích letech. Snažíme se dostat z vozu to nejlepší, připravujeme novinky pro každý závod a chceme, abychom na konci sezóny měli mnohem rychlejší vůz než na jejím začátku.

Obávám se, že i na Silverstone pocítíme výkonnostní deficit, ale už by to nemělo být zdaleka tak zlé jako v Montrealu a Rakousku. Koňské síly budou d1uležité, protože i Silverstone má dlouhé rovinky. Výkon je důležitý všude, dokonce i v Monaku, ale někde je důležitý víc a jinde míň. V Maďarsku bude méně důležitý, takže snad budeme o poznání konkurenceschopnější a v druhé polovině sezóny by se mohl projevit výsledek vývoje na straně Renaultu.