Kaltenborn by uvítala víc dodavatelů pneumatik
Soutěžení pneumatikářů z jiného úhlu pohledu.
O kontrakt na dodávání pneumatik pro týmy F1 během let 2017 až 2019 mají zájem Pirelli i Michelin. Bernie Ecclestone zřejmě bude muset vybrat jednoho z nich za monopolního dodavatele, pravidla mu jinou možnost nedávají. Šéfové týmů dosud jednohlasně hovořili o výhodách výběru monopolního dodavatele, nevidí žádný důvod, proč by rychlost monopostu měly ovlivňovat kromě jezdce a motoru ještě také pneumatiky.
Také se obávají nákladů na testování a o to víc překvapují slova Monishy Kaltenbornové, šéfky jednoho z nejmenších týmů, že by uvítala jistou formu soutěže mezi výrobci pneumatik.
Šéfka Sauberu řekla Auto Bildu: "Myslím, že bychom si měli položit otázku, proč vlastně nemít dva dodavatele? Lidé mluví o negativech války pneumatikářů, ale to je něco, co by se dalo omezit pravidly. Pro týmy to (roky s několika dodavateli) ale byly dobré časy. Pneumatiky jsme dostávali zcela zdarma a dokonce nám ještě platili za marketing."