Red Bull je možná v zatáčkách rychlejší než Mercedes
Sainz nečeká souboje s jezdci sesterského týmu.
Red Bull se před sezónou obával, že v souboji se sesterským Toro Rosso bude na začátku sezóny táhnout za kratší konec, ale opak je pravdou. Red Bull změnil své cíle, chce si udržet aktuální třetí příčku Poháru konstruktérů, a pokud mu Renault během sezóny dodá výrazně lepší motor, tak možná i zaútočit na Ferrari. Carlos Sainz přiznává, že jezdci sesterského týmu jsou mimo jeho dosah.
"Red Bull je fantastický vůz. Mnohdy se nás ptali na boj s Red Bullem a my bychom samozřejmě rádi, ale nesmíme zapomínat, že mají jedno z nejlepších, ne-li úplně nejlepší šasi," řekl jezdec Toro Rosso, menšího z dvojice týmů patřících výrobci energetických nápojů.
"Jejich motor (Renault) letos už nevypadá tak špatně, na rovinkách jsou stejně rychlí jako my, takže pro nás budou těžkými soupeři. Mohli jsme sledovat Ricciardova GPS data a všechno ostatní a je vidět, že ve středních a pomalých zatáčkách jsou velmi rychlí. Jako Mercedes, ne-li rychlejší. Takže je těžké bojovat s nimi. Jsou velmi vysoko.
Také nezapomínejme na rozdíl v rozpočtech. Oni jsou z jiného světa, jiná liga. Nemyslím si, že bychom je měli považovat za náš cíl, přinejmenším na okruzích jako Bahrajn. Když nám sedne okruh, snad budeme konkurovat Force Indii a Williamsu."
"Red Bull je fantastický vůz. Mnohdy se nás ptali na boj s Red Bullem a my bychom samozřejmě rádi, ale nesmíme zapomínat, že mají jedno z nejlepších, ne-li úplně nejlepší šasi," řekl jezdec Toro Rosso, menšího z dvojice týmů patřících výrobci energetických nápojů.
"Jejich motor (Renault) letos už nevypadá tak špatně, na rovinkách jsou stejně rychlí jako my, takže pro nás budou těžkými soupeři. Mohli jsme sledovat Ricciardova GPS data a všechno ostatní a je vidět, že ve středních a pomalých zatáčkách jsou velmi rychlí. Jako Mercedes, ne-li rychlejší. Takže je těžké bojovat s nimi. Jsou velmi vysoko.
Také nezapomínejme na rozdíl v rozpočtech. Oni jsou z jiného světa, jiná liga. Nemyslím si, že bychom je měli považovat za náš cíl, přinejmenším na okruzích jako Bahrajn. Když nám sedne okruh, snad budeme konkurovat Force Indii a Williamsu."
Sainz přesto nepochybuje, že vyměnit nové motory Renault za loňskou specifikaci motorů Ferrari bylo správné rozhodnutí.
"Dříve nám dělala starosti hlavně spolehlivost a ta je nyní skvělá, takže to nebylo nesprávné rozhodnutí. Lidé od Ferrari se již stali součástí našeho týmu, pracují spolu s námi a jsou skvělí a my z toho máme velkou radost. Víme, že na rovinkách nejsme nejrychlejší, ale to může být i aerodynamickým odporem, nastavením přítlaku, vším. Ale víme, že máme vůz velmi dobrý v zatáčkách, tak jsme se snad rozhodli správně. Já jsem přesvědčený, že ano."
"Dříve nám dělala starosti hlavně spolehlivost a ta je nyní skvělá, takže to nebylo nesprávné rozhodnutí. Lidé od Ferrari se již stali součástí našeho týmu, pracují spolu s námi a jsou skvělí a my z toho máme velkou radost. Víme, že na rovinkách nejsme nejrychlejší, ale to může být i aerodynamickým odporem, nastavením přítlaku, vším. Ale víme, že máme vůz velmi dobrý v zatáčkách, tak jsme se snad rozhodli správně. Já jsem přesvědčený, že ano."