I Verstappen s Magnussenem chtějí nový motor
Pozitivní krok hned po vybalení z krabice.
Daniel Ricciardo a Esteban Ocon byli včera s B-verzí letošní pohonné jednotky Renaultu velmi spokojeni a oba řekli, že by se s ní nejraději nerozloučili a závodili s ní v Monaku, přestože Renault ji má podle plánu nasadit až do dalšího závodu v kanadském Montrealu.
"Pokud můžete mít více výkonu, vždy ho chcete, není tak?" odpověděl jezdec Red Bullu na otázku novinářů, čímž potvrdil, že nová pohonná jednotka je signifikantně výkonnější než ta, se kterou minulý týden vyhrál VC Španělska.
"Byl to pozitivní den. V první řadě jsme chtěli ověřit čísla a spolehlivost. A vše šlo podle plánu, neměli jsme žádný problém a mohli jsme jezdit celý den. Já jsem tak dostal příležitost lépe si zvyknout na vůz, takže to byl dobrý den i pro mě. Vyzkoušel jsem také různé nové věci na volantu, vše proběhlo perfektně, otestovali jsme hodně věcí a se vším jsme velmi spokojeni."
Při otázce, zda by s dnes testovanou verzí pohonné jednotky chtěl závodit už v Monaku, nezaváhal ani Kevin Magnussen.
"Ano, určitě. Ale nevím, jestli ji budeme mít. Rád bych ji měl, ale já nejsem ten, kdo o tom rozhodne," řekl jezdec Renaultu.
Magnussen přiznal, že na trati rozdíl ve výkonu ani nepocítil, ale ocenil lepší jízdní vlastnosti.
"Upřímně, s tímto motorem je radost jezdit. Má lepší jízdní vlastnosti než starý motor a také vyšší výkon. Z kokpitu si těžko všimnete zvýšení rychlosti na rovinkách, mezi jízdou 330 km/h a 333 km/h není velký rozdíl. Ale inženýři všechno sledují a pak nás informují. Důležité je, že nový motor měl hned po vybalení z krabice lepší jízdní vlastnosti a snad bude i dobrým krokem v oblasti výkonu."
"Pokud můžete mít více výkonu, vždy ho chcete, není tak?" odpověděl jezdec Red Bullu na otázku novinářů, čímž potvrdil, že nová pohonná jednotka je signifikantně výkonnější než ta, se kterou minulý týden vyhrál VC Španělska.
"Byl to pozitivní den. V první řadě jsme chtěli ověřit čísla a spolehlivost. A vše šlo podle plánu, neměli jsme žádný problém a mohli jsme jezdit celý den. Já jsem tak dostal příležitost lépe si zvyknout na vůz, takže to byl dobrý den i pro mě. Vyzkoušel jsem také různé nové věci na volantu, vše proběhlo perfektně, otestovali jsme hodně věcí a se vším jsme velmi spokojeni."
Při otázce, zda by s dnes testovanou verzí pohonné jednotky chtěl závodit už v Monaku, nezaváhal ani Kevin Magnussen.
"Ano, určitě. Ale nevím, jestli ji budeme mít. Rád bych ji měl, ale já nejsem ten, kdo o tom rozhodne," řekl jezdec Renaultu.
Magnussen přiznal, že na trati rozdíl ve výkonu ani nepocítil, ale ocenil lepší jízdní vlastnosti.
"Upřímně, s tímto motorem je radost jezdit. Má lepší jízdní vlastnosti než starý motor a také vyšší výkon. Z kokpitu si těžko všimnete zvýšení rychlosti na rovinkách, mezi jízdou 330 km/h a 333 km/h není velký rozdíl. Ale inženýři všechno sledují a pak nás informují. Důležité je, že nový motor měl hned po vybalení z krabice lepší jízdní vlastnosti a snad bude i dobrým krokem v oblasti výkonu."