Vettel se těší na první VC Německa v červeném voze
Podaří se mu získat první trofej z Hockenheimringu?
Vícenásobný německý mistr světa na německém okruhu a v červeném voze italské výroby. Naposledy to byl Michael Schumacher v roce 2006. Německo po jeho prvním odchodu do důchodu rychle dostalo dalšího šampiona, Sebastian Vettel ale až do roku 2014 jezdil za tým výrobce energetických nápojů a v roce 2015 byl německý závod zrušen. Čtyřnásobný mistr světa proto bude tento víkend poprvé jezdit před německými fanoušky v barvách Scuderie Ferrari.
"Je příjemné vrátit se zpět po roce, ve kterém jsme v Německu neměli závod. Je skvělé, že se vracíme a budeme tu moci závodit. Jsem Němec a myslím, že pro všechny německé jezdce je privilegiem moct se vrátit domů a závodit před domácím publikem. Velmi se na to těším. Poprvé budu jezdit ve voze Ferrari. Po prvním nastartování motoru to asi bude výjimečný okamžik," řekl Vettel.
Hockenheimring se během dvouleté přestávky v ničem nezměnil a německý závodník ho už zná jako vlastní dlaň.
"Tuto trať dobře znám už odkdy jsem jezdil v juniorských sériích. Mám zde najetých hodně kilometrů. Závod se mi obvykle líbí a snad budeme velmi konkurenceschopní."
Hockenheimring má 17 zatáček a většina z nich spadá do kategorie středně-rychlých, ale najdou se i rychlé a také pomalé zatáčky, takže hledání nejlepšího nastavení vozu není nikdy jednoduché.
"Je to dobrý mix, je tu vše, co si jezdec může přát. Je to hodně technická trať a není jednoduché udělat všechno správně. Náročné je i hledání správného vyvážení vozu, protože v jednom kole je hodně zatáček projížděných rozdílnými rychlostmi."
Vettel už sice doma má jednu vítěznou trofej ze závodu na domácí půdě, tehdy se ale velká cena jela na okruhu Nürburgring.
"Je příjemné vrátit se zpět po roce, ve kterém jsme v Německu neměli závod. Je skvělé, že se vracíme a budeme tu moci závodit. Jsem Němec a myslím, že pro všechny německé jezdce je privilegiem moct se vrátit domů a závodit před domácím publikem. Velmi se na to těším. Poprvé budu jezdit ve voze Ferrari. Po prvním nastartování motoru to asi bude výjimečný okamžik," řekl Vettel.
Hockenheimring se během dvouleté přestávky v ničem nezměnil a německý závodník ho už zná jako vlastní dlaň.
"Tuto trať dobře znám už odkdy jsem jezdil v juniorských sériích. Mám zde najetých hodně kilometrů. Závod se mi obvykle líbí a snad budeme velmi konkurenceschopní."
Hockenheimring má 17 zatáček a většina z nich spadá do kategorie středně-rychlých, ale najdou se i rychlé a také pomalé zatáčky, takže hledání nejlepšího nastavení vozu není nikdy jednoduché.
"Je to dobrý mix, je tu vše, co si jezdec může přát. Je to hodně technická trať a není jednoduché udělat všechno správně. Náročné je i hledání správného vyvážení vozu, protože v jednom kole je hodně zatáček projížděných rozdílnými rychlostmi."
Vettel už sice doma má jednu vítěznou trofej ze závodu na domácí půdě, tehdy se ale velká cena jela na okruhu Nürburgring.