Boullier se nejvíce obává Red Bullu
Alonso bude s novým vozem určitě spokojený.
Podle rozhovoru s Autosportem se Éric Boullier, závodní ředitel McLarenu, obává více Red Bullu než Mercedesu. Řeč byla samozřejmě o sezoně 2017, pro kterou všechny týmy připravují zcela nové vozy s větším vlivem aerodynamiky na celkovou rychlost. Právě to by mohlo Red Bull, známý kvalitou jeho aerodynamického oddělení, vrátit do dominantního postavení. Technické předpisy pro pohonné jednotky zůstávají téměř nezměněny a obecně se očekává, že rozdíly mezi nimi se budou nadále zmenšovat a o to více vynikne právě aerodynamika.
"Já osobně se Red Bullu obávám více než kohokoliv jiného, protože vím, jak dokáží vyvíjet," cituje Boulliera Autosport.
McLaren samozřejmě doufá, že velká změna pravidel nejvíce pomůže právě jemu.
"Je dobré, že můžeme začít s čistým listem papíru. Vím, že můžeme odvést velmi dobrou práci. Chtěli jsme tuto změnu, protože věříme, že jsme schopni postavit dobrý vůz, takže pro nás to může být šance rychle vymazat ztrátu. Začne nová éra. Nyní jsme na konci cyklu a vývoj se soustřeďuje na ladění detailů, ale při vývoji nového vozu, většího křídla, větší podlahy… Pokud jste byli dosud zvyklí najít jeden bod (přítlaku) týdně, nyní chcete 10. Fantastické! Vždy, když otestujeme novou věc, vidíme masivní zlepšení."
Fernando Alonso žurnalistům v Belgii řekl, že pokud nové vozy budou pouze o něco rychlejší a ne "zábavnější" než současné, tak to pravděpodobně bude jeho poslední rok v F1. Boullier si je jistý, že dvojnásobný mistr světa bude spokojený.
"Bude spokojenější a spolu s ním všichni ostatní. Kdybyste jim řekli, že zítra budou mít o 4 sekundy rychlejší vůz s lepší rychlostí v zatáčkách, byli by šťastní."
"Já osobně se Red Bullu obávám více než kohokoliv jiného, protože vím, jak dokáží vyvíjet," cituje Boulliera Autosport.
McLaren samozřejmě doufá, že velká změna pravidel nejvíce pomůže právě jemu.
"Je dobré, že můžeme začít s čistým listem papíru. Vím, že můžeme odvést velmi dobrou práci. Chtěli jsme tuto změnu, protože věříme, že jsme schopni postavit dobrý vůz, takže pro nás to může být šance rychle vymazat ztrátu. Začne nová éra. Nyní jsme na konci cyklu a vývoj se soustřeďuje na ladění detailů, ale při vývoji nového vozu, většího křídla, větší podlahy… Pokud jste byli dosud zvyklí najít jeden bod (přítlaku) týdně, nyní chcete 10. Fantastické! Vždy, když otestujeme novou věc, vidíme masivní zlepšení."
Fernando Alonso žurnalistům v Belgii řekl, že pokud nové vozy budou pouze o něco rychlejší a ne "zábavnější" než současné, tak to pravděpodobně bude jeho poslední rok v F1. Boullier si je jistý, že dvojnásobný mistr světa bude spokojený.
"Bude spokojenější a spolu s ním všichni ostatní. Kdybyste jim řekli, že zítra budou mít o 4 sekundy rychlejší vůz s lepší rychlostí v zatáčkách, byli by šťastní."