Červená vlajka možná Ricciardovi zachránila druhé místo
I on doplácel na kolizi v první zatáčce.
Daniel Ricciardo po závodě přiznal, že bez přerušení závodu by možná nemohl získat druhé místo. Po startu totiž jel těsně za trojicí Verstappen/Räikkönen/Vettel a úlomky z jejich vozů mu poškodily přední přítlačné křídlo. Kdyby nepřišla červená vlajka, buď by musel jít na brzkou výměnu pneumatik prodlouženou o výměnu nosu vozu, nebo by nejprve odjel pár pomalejších kol a držel se strategie naplánované před závodem, ale nos by nejspíš beztak potřeboval výměnu.
"Vpředu byl po startu pořádný chaos a bylo důležité zůstat rozumný a vyhnout se problémům," řekl jezdec Red Bullu. "Ale úlomky z vozů Ferrari a Maxova vozu mi poškodily přední křídlo. Do červené vlajky jsem musel s vozem dost bojovat. Mluvil jsem o tom s týmem, protože jsem cítil, že vůz se nechová normálně. Ale červená vlajka nám umožnila udělat opravy a pak jsem se mohl pokusit zatlačit na Nica (Rosberga), jenže byl příliš rychlý. Takže nakonec byl náš závod pouze o udržení Lewise za mnou, co se nám podařilo. Dnes jsme více dokázat nemohli, takže mám z výsledku velkou radost."
Rosberg byl celou dobu nejrychlejší a pomohl mu i výběr pneumatik. Pro závod byly nejlepší středně-tvrdé, ale Ricciardo měl před startem závodu pouze jednu ještě nepoužitou středně-tvrdou sadu.
"Nico jel dvakrát na středních a my jsme už dvě střední sady neměli, takže jsme neměli jinou možnost, jen zkusit měkké plus střední. Po restartu jsem se dokázal pár kol držet za Nicem, ale pak moje měkké začaly odcházet a Nicovy byly ještě dobré. Poslední stint na středních byl celkem konzistentní. Sice ne tak rychlý jako Nicův, ale dost rychlý na to, abychom za sebou udrželi Lewise."
"Vpředu byl po startu pořádný chaos a bylo důležité zůstat rozumný a vyhnout se problémům," řekl jezdec Red Bullu. "Ale úlomky z vozů Ferrari a Maxova vozu mi poškodily přední křídlo. Do červené vlajky jsem musel s vozem dost bojovat. Mluvil jsem o tom s týmem, protože jsem cítil, že vůz se nechová normálně. Ale červená vlajka nám umožnila udělat opravy a pak jsem se mohl pokusit zatlačit na Nica (Rosberga), jenže byl příliš rychlý. Takže nakonec byl náš závod pouze o udržení Lewise za mnou, co se nám podařilo. Dnes jsme více dokázat nemohli, takže mám z výsledku velkou radost."
Rosberg byl celou dobu nejrychlejší a pomohl mu i výběr pneumatik. Pro závod byly nejlepší středně-tvrdé, ale Ricciardo měl před startem závodu pouze jednu ještě nepoužitou středně-tvrdou sadu.
"Nico jel dvakrát na středních a my jsme už dvě střední sady neměli, takže jsme neměli jinou možnost, jen zkusit měkké plus střední. Po restartu jsem se dokázal pár kol držet za Nicem, ale pak moje měkké začaly odcházet a Nicovy byly ještě dobré. Poslední stint na středních byl celkem konzistentní. Sice ne tak rychlý jako Nicův, ale dost rychlý na to, abychom za sebou udrželi Lewise."