F1 opět v termínové kolizi s Le Mans
Takto by měl vypadat kalendář příští sezony.
Web Motorsport se dostal k návrhu kalendáře F1 pro příští sezonu, který obdržely týmy a brzy se dostane i na stoly FIA.
Už první pohled prozrazuje, že tentokrát se na této frontě nic důležitého nemění. V kalendáři není žádná nová státní vlajka, zůstaly všechny již známé, závodů má být opět 21 a také pořadí zůstalo nezměněné.
Nejisté zůstává Německo, které sice je v kalendáři, ale FOM nemá na příští sezonu smlouvu ani s jedním z německých okruhů. Jednání zřejmě pokračují a FOM, týmy a sponzoři si vynechání závodu v takto důležité zemi nechtějí zopakovat. Pomoci by mohla i relativně vysoká návštěva letošního závodu, díky čemuž by Hockenheimring mohl souhlasit s každoročním pořádáním velké ceny.
Červenec bude opět rušný, F1 stihne navštívit čtyři evropské země, aby si následně mohla dopřát tři volné víkendy v řadě. 4 závody se pojedou i v říjnu. Nadšence motorsportu nepotěší, že se opakuje i letošní termínová kolize s populárním vytrvalostním závodem 24 hodin Le Mans. Během stejného víkendu se pojede závod na městském okruhu ázerbájdžánského Baku, který jezdci loni velmi chválili. Sezona opět začne v Austrálii a skončí v Abú Zabí.
Pouze týdenní přestávka by měla dělit závody v Austrálii a Číně, Kanadě a Ázerbájdžánu, Rakousku a Velké Británii, Maďarsku a Německu, Belgii a Itálii, Malajsii a Japonsku, USA a Mexiku. Rychlý začátek sezony v Austrálii a Číně by ale týmům mohl způsobit problémy s logistikou, takže VC Číny možná bude o týden posunuta a vytvoří dvojici s Bahrajnem.
Už první pohled prozrazuje, že tentokrát se na této frontě nic důležitého nemění. V kalendáři není žádná nová státní vlajka, zůstaly všechny již známé, závodů má být opět 21 a také pořadí zůstalo nezměněné.
Nejisté zůstává Německo, které sice je v kalendáři, ale FOM nemá na příští sezonu smlouvu ani s jedním z německých okruhů. Jednání zřejmě pokračují a FOM, týmy a sponzoři si vynechání závodu v takto důležité zemi nechtějí zopakovat. Pomoci by mohla i relativně vysoká návštěva letošního závodu, díky čemuž by Hockenheimring mohl souhlasit s každoročním pořádáním velké ceny.
Červenec bude opět rušný, F1 stihne navštívit čtyři evropské země, aby si následně mohla dopřát tři volné víkendy v řadě. 4 závody se pojedou i v říjnu. Nadšence motorsportu nepotěší, že se opakuje i letošní termínová kolize s populárním vytrvalostním závodem 24 hodin Le Mans. Během stejného víkendu se pojede závod na městském okruhu ázerbájdžánského Baku, který jezdci loni velmi chválili. Sezona opět začne v Austrálii a skončí v Abú Zabí.
Pouze týdenní přestávka by měla dělit závody v Austrálii a Číně, Kanadě a Ázerbájdžánu, Rakousku a Velké Británii, Maďarsku a Německu, Belgii a Itálii, Malajsii a Japonsku, USA a Mexiku. Rychlý začátek sezony v Austrálii a Číně by ale týmům mohl způsobit problémy s logistikou, takže VC Číny možná bude o týden posunuta a vytvoří dvojici s Bahrajnem.
26. března |
Austrálie |
2. dubna |
Čína |
16. dubna |
Bahrajn |
30. dubna |
Rusko |
14. května |
Španělsko |
28. května |
Monako |
11. června |
Kanada |
18. června |
Evropa |
2. července |
Rakousko |
9. července |
Velká Británie |
23. července |
Maďarsko |
30. července |
Německo |
27. srpna |
Belgie |
3. září |
Itálie |
17. září |
Singapur |
1. října |
Malajsie |
8. října |
Japonsko |
22. října |
USA |
29. října |
Mexiko |
12. listopadu |
Brazílie |
26. listopadu |
Abú Zabí |